"Panerai bog"
Hej, er der nogen der kender bogen om Panerai (fra 2008) skrevet af:

Forfattere
Giampiero Negretti
Simon de Burton

Er den værd at investere i?

Pft

Vh
MC
Svar
Stor og flot bog. Mange flotte billeder og OK tekst. Har selv haft den, men solgte den igen - fyldte for meget.

Vil mene man skal prøve den - du kan jo altid sælge den igen.

Ved ikke om den lige er sådan at få fat i, fik min fra Amazon.

Torben
Svar
Hej

Jeg ved at den er ret svær at finde, jeg har iøjeblikket en til at finde den til mig, men de er vist ved at trykke andet oplag af bogen, men jeg har kun hørt godt om bogen. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Ja bogen er TOTAL udsolgt fra forlaget.

Der skulle være en "ny" udgave/oplæg på vej, men der er ingen der kan sige noget om udgivelses tidspunkt.

Men Peter, vi har stadig en bestilling (til en rigtig god pris Icon_razz )

MVH

Jacob
Svar
Hej Jacob K

Det ved jeg godt, det var absolut ikke for at skynde på dig, men bare en generel oplysning omkring hvordan det ligger med den bog, for hvis jeg havde haft travlt kunne jeg jo bare have lånt et eksemplar, men jeg venter til jeg selv får bogen, og jeg har god tid, men glæder mig selvfølgelig. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Ja det er en rigtig fin bog med flotte billeder. Jeg købte den sidste år.

Kan anbefales hvis man er interesseret i Panerai.
vh Hans Henrik
Svar
Kig her:

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=6553" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=4&t=6553</a><!-- l -->
Svar
Hej

Det er jo ret sjovt at se linket hvor man kan se at prisen er 85 pund, det er streget over, og et brugt eksemplar koster idag 327 pund, og et nyt 670 pund. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej

Det er jo ret sjovt at se linket hvor man kan se at prisen er 85 pund, det er streget over, og et brugt eksemplar koster idag 327 pund, og et nyt 670 pund. Icon_e_surprised

MVH Peter

"WHOA", som amerikanerne siger... så var jeg heldig den dag, hvor Klarlund holdt Panerai arrangement i KDL:

http://www.timekeeperforum.com/showthread.php?t=4396

(Fikset url og stavefejl)
Mvh., Bo.
Svar
peter Skrev:Hej

MVH Peter

Icon_e_surprised Icon_e_surprised Jeg må hellere passe godt på mit eksemplar
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)