Afstemning: Hvilken kombination er den fedeste? Du har 3 stemmer....
Sort Krokorem med hvide syninger
Almindelig sort læderrem med hvide syninger
Hirsch Extreme gummirem
Original lænke
Original sort gummirem
Sort Nato
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 03-08-3192
 
Passer dette ur og rem sammen?
#1
Claus_K foreslog en krokorem til mit Tissot Sea-Touch....

İmage
İmage

Remmen er pænt dyr (171 $ + told), men ville også kunne passe på 2 af mine andre ure.

Kan det gå? eller er der andre gode bud?
Svar
#2
Personlig ville jeg aldrig sætte rem på det ur
syntes slet ikke det passer sammen især ikke når der er digital tal med i billede.

Men nu er jeg jo nok også lidt speciel på rem/lænke området Icon_e_wink
Svar
#3
Et billigere alternativ kunne være denne rem fra Toshi...

İmage
Svar
#4
Flot krokorem men til et dykkerur? hmmmmm
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#5
KlausM Skrev:Flot krokorem men til et dykkerur? hmmmmm
Mvh
Klaus

Den skal jo ikke bruges i vand..... Icon_e_wink Panerai er jo også dykkerure. Men jeg er helt med på hvad du mener.....
Svar
#6
Panerai er kun pseudo wannabe dykkerure når de kommer med dyre skin/læderremme. Den har jeg ikke helt forstået. Dykkerure er med lænke eller gummirem Icon_mrgreen
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#7
Jeg vil mene den vil se flot og ret speciel ud på det ur. MEN spørg en kvinde - helst én som IKKE har interesse for ure. Så skal du få en sand tilbagemelding på om det vil være pænt sammen. Vi er (næsten) alle mænd og er farvet af vores passion for ure - derfor vil du modtage svar som ovenstående (om croco på et dykkerur) som intet siger om kombinationen ville være pæn.

(Er der forresten kvinder på dette forum?)
Svar
#8
Mange dykker ure er desk-divers - skal aldrig i vand og kan være på læder lige så meget de vil. Kroko til den der er dog ikke godt du. Laksko til thermobukser Icon_e_biggrin (og kom nu ikke med den der med at højhælede sko kan se godt ud til bikini - det er noget helt andet)

Simpelt - hvis det skal være læder - det bliver sikkert OK - men vad med gummi/silikone - findes det ikke til den??

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#9
Begge de viste remme vil være gode til uret, hvis jeg skulle bedømme det ... men jer er jo også til både gummi, læder og lænke - har ikke prøvet lak endnu ... Icon_redface Icon_razz

Krokoremmen er VILDT fed Icon_cool

Carbon look kunne måske være et alternativ ... ?
De venligste hilsner, John
Svar
#10
Jeg har spurgt min bedre halvdel. Hun har godkendt kombinationen.....

Men jeg kunne jo også vente, og imellemtiden købe en Hirsch Extreme...... Icon_question

İmage
İmage
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: