Dato visning
Nu har jeg siddet og kigget lidt efter hvilke Panerari der kunne passe bedste til mig Icon_e_smile
Men jeg har lige et spørgsmål, hvilke er det billigste Panerai med datovisning som er 44 mm?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Må være et PAM 048 Luminor 40 mm til kr. 30.800. Ellers et PAM 104/164 Luminor 44 mm til kr. 31.500. Vi taler nypris hos Klarlund.

Torben
Svar
Så skulle det da helt sikkert være et PAM 104, det er virkelig lækkert.

Hvad er brugt prisen på sådan en sag Icon_question
İmage
Svar
Der er lige solgt et på Vintageure til under 20 kilo.

Men send en mail til Bo (kongen), så vil du sikkert kunne spare 3. - 4. tusinde på et nyt.

Har ikke selv købt fra andre lande, da jeg så bliver bange for standen, men hvis tilbudet er godt, er der vel ikke problemer. Men hust at få referencer via paneristi.com. Der er mange som bliver snydt.

Torben
Svar
Jeg har desværre ikke råd til at købe fra nyt, så det er et must at det skal være brugt.

Hvordan er folk blevet snydt ?
İmage
Svar
Som efterhånden mange bliver. Sender penge, men intet ur kommer den anden vej. Dem jeg har læst på paneristi.com havde alle glemt at få referencer......
Svar
Ja okay, man skal passe på derude. Men det skal man jo altid selv ved mindre beløb...
İmage
Svar
Citat:Som efterhånden mange bliver. Sender penge, men intet ur kommer den anden vej. Dem jeg har læst på paneristi.com havde alle glemt at få referencer......
Skræmmende læsning... jeg har en fornemmelse / formodning at den slags svinger meget fra urmærke til urmærke (måske baseret på bestemte mærkers og modellers efterspørgsel ?).
En god trick - hvis man ikke kan få referencer (alle starter jo på et eller andet tidspunkt osv.) er at bede sælgeren for at liste varen på eBay og så insistere om at betale med PayPal (som idag har en $ 2,000 beskyttelse / garanti mod snyd). Og hvis sælgeren slet ikke har eBay konto med rimmeligt feedback-rate eller en ny konto med nul, ville jeg måske tænke en anden gang.
Men sådant generelt, opfører man ikke selv som et æsel (= at man tror at kunne få et ur for meget under den internationale listepris), er den største overraskelse det at folk generelt er meget ærligt.
Jeg kan godt forstå hvis man ikke er vant til fjernkøb fra udlandet og er ikke tryg ved det, men det betyder nu stadigvæg ikke at ens frygter er en del af virkeligheden...
Hilsen John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)