Morgan Jones
Morgan Jones = 112 % good guy.... (Ja - jeg kører Toyota)

Men det kommer vel heller ikke bag på nogen herinde Icon_e_biggrin

Har handlet med Morgan for 3. gang nu, og det er heller ikke sidste gang. Det er kun et spørgsmål om "tid" (læs. penge) før det sker igen.

Tak for handlen - uret sidder allerede på armen.

God weekend til alle.
Svar
Vi må da høre lidt om uret du købte, gerne med billeder.... Icon_e_biggrin
Svar
Hej santoss

Når du har handlet med Morgan har du en bedre smag i ure end du har i biler. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Peter

Man kan jo ikke have råd til det hele, jeg er desværre statsansat, men det måske meget godt i disse tider Icon_question Icon_exclaim Icon_question - så hellere en bil, der bare kører og kører uden de store problemer og udgifter. Dette kan derfor give mig råd til et ur mere pr. år, ca. 30.000 kr, hvilket kunne svare til en dyrere bils merudgifter.

Men du har ret, en Toyota er jo ikke den mest tiltalende bil, men den virker BARE - ligesom det 3. Rolex, som jeg lige købt. Icon_e_wink Icon_cool

Jeg ville dog allerhelst have en Alfa Romeo, den udstråler bare elegance og klasse, men den må vente. Icon_e_sad

/Santoss
Svar
Hej Santoss

Du har helt ret ret, men jeg synes bare at en Toyota er lidt mere anonym end en Alfa, Audi, eller BMW, men jeg forstår dig godt, jeg vil også hellere have et fedt ur end en fed bil, og en Toyota er jo 112% iorden, som de skriver i reklamerne, og investering i ure er jo en langt bedre investering end i biler.

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)