Ur på dba.dk
#1
Hejsa.

Med fare for at der er en af jer som smutter ind og køber dette ur før mig, så kunne jeg godt tænke mig at høre jeres vurdering af et ur inden jeg køber det.

Se venligst link: http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.as...d=62590302

Syntes rigtig godt om denne model. Især skiven er super flot.

På forhånd tak

Mvh

Kim
Svar
#2
Til dén pris er det jo begrænset hvad man kan tabe....

Der er jo altid noget med "ægtheden" - men hvis det er iorden, og du kan lide uret så er det vel bare at springe på?

Det kunne ikke falde mig ind at bruge dit "saleslead" i egen interesse Icon_e_wink
Svar
#3
meget fint til prisen hvis det er ægte - og jeg kan kun - udfra de ikke særlig gode billeder sige at det ser ok ud!

endda en pæn stor model så vidt jeg kan se!

vh baun
Svar
#4
Kan du komme med lidt tal, Per, når du siger pæn stor model ?

Lækkert ur, synes jeg, og prisen er da yderst rimelig. Lænken ser dog ikke imponerende ud, men mon ikke en god læderrem ville klæde uret ... ?
De venligste hilsner, John
Svar
#5
Som Baun vil jeg sige, absolut billigt hvis det er ægte. Jeg kan heller ikke lige se noget galt, men billeder af skrive er ikke klare, og man ved jo ikke om ex maskinen er byttet til en ikke cosc osv - men det er nu billigt i alle fald, så jeg forstår fristelsen helt.

Lænken skal af og noget læder på

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#6
Det lyder godt, hvis ellers det er ægte... Icon_e_wink

Min tanke var også at lænken skulle af, også en sort rem på.

Jeg skal ud og kikke det en af dagene, hvad skal jeg være opmærksom på?
Svar
#7
det ligner denne model... med den lidt forsænkede krone - den er 35-36 mm i diameter - en ret stor Constellation (alting er jo relativt)

Mærke og model: Omega Constellation Chronometer Pie Pan, Automatic
Årgang: 1966
Kasse: Rund, Guld på stål med forsænket krone og observatorium i stål på bagkassen.
Højde: 11 mm
Diameter: 35,5 mm uden krone
Skive: Flot skive med fantastisk flot patina – leder tanken hen på en two tones. Flotte gyldne visere og timemarkeringer i fin stand
Rem: brun reptil med Omega skrevet i rem og Omega spænde
Caliber: 561 COSC Automatic med dato,
Caliber nr.: 23054673
Ref. Nr.: CD 168.004

İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
#8
Baun> Meget flot ur!!!!

Er der nogen som har nogle råd til hvad jeg skal kikke efter, når jeg skal ud og kikke på uret??
Svar
#9
Tag til fyn og se Pers meget fine samling, så er du solgt Icon_e_smile
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#10
Micki Jensen Skrev:Tag til fyn og se Pers meget fine samling, så er du solgt Icon_e_smile


Men hvad skal man kigge efter?

Urets stand ude og inde er helt afgørende for prisen. I en Constellation plejer jeg at checke at værket er COSCog at skiven er original. Og hvis der skal være quick set dato - at den virker!

Og du er selvfølgelig altid velkommen i Nyborg til at se min Omega Vintage samling - det vil i hvert fald give dig en ide om hvad man kan få.

vh Baun
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)