Ny Omega model
Hej, fandt den her på en anden side. Nogen der ved hvornår den kommer til DK, og til hvilken pris.
Tror den vil passe godt på mit håndled Icon_e_biggrin

[url]"http://forums.timezone.com/index.php?t=tree&goto=4711610&rid=6247" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.timezone.com/index.php?t= ... 0&rid=6247[/url]
Svar
Den bliver dyr... 30-35k, mon ikke.....

Den ville også pynte i min lille boks....
Svar
ClausT Skrev:Den bliver dyr... 30-35k, mon ikke.....

gætter på 20K

vh Baun
Svar
Baun Skrev:

gætter på 20K

vh Baun

Den almindelige koster over 22k.....
Svar
ClausT Skrev:
Baun Skrev:

gætter på 20K

vh Baun

Den almindelige koster over 22k.....

Icon_redface Det er sgu da for meget - troede den koste de 16-18 K hvorfor skal den være dyrere end Seamaster prof????

Nå, men jeg satte den til ca 20 K fordi jeg ville vente et større prishop når/hvis den kommer med 8500. Hvis den ryger i 30 K nu - og den så kommer med 8500 - skal den vel koste 35-40K

Kan den mon det?

vh Baun
Svar
Nej, det bliver for dyrt. Men dette er jo en LE...
Svar
tjah, små 2000 Stk er vel ikke ligefram LE, og når den kommer med 2500 værket i stedet for 8500 værket forstår jeg ikke helt hvis den kommer til at koste over 30K...

Ser ellers fed ud.

Gad vide om ikke Peter ved hvornår den kommer og til hvilken pris ?
Svar
Regn med en 10.000 kr oven i. Keramik lynette og speciel skive. Det undre mig bare at de ikke satser på safir indlægget som på PloProfen.

Jeg har personligt ingen ide om hvad der er bedst, men jeg synes helt sikkert at 8500 værket mangler i denne model.
Svar
Når I taler pris - taler I så listepris eller "rigtig" pris. I ved - den "diskrete" rabat man får hvis man beder om det?
Svar
Liste priser som altid er hårde og faste som cherry tomater. Jeg tror ikke at der kommer nogen til Danmark.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)