Vis mig dit nye ur tråd - her må der ikke være gentagelser.
#11
Christian Skrev:Mit nyeste ur, netop ankommet i går, er dette IWC Portuguese 5001-07.

İmage

SMUKT ur... Icon_e_smile

Kanon med denne tråde, kan godt blive lidt for meget med den gamle når man har set uret 6 gange på 20 dage Icon_e_wink
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#12
Hey med jer.
Jeg har lige modtaget disse, hvis du spørg mig, vanvittigt fede ure.Jeg er bare GLAD Icon_e_wink

hilsen og god dag til alle

Bjørn Hell Andersen Icon_e_smile
Svar
#13
Dette er min seneste anskaffelse:
İmage
Pudsigt med disse ure. For få måneder siden havde jeg ikke drømt om at anskaffe mig denne men tanken modnede sig og i dag synes jeg det er super fedt.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#14
Hej derude.
Jeg købte denne Omega 2254.5000 på en rejse i August.

İmage

Mvh Peter.
Svar
#15
Til KlausM
Undskyld, ved godt at det er lidt off-topic. Havde godt læst lidt om, at du overvejede en 15300 (tror også at jeg så dine initialer på Timezone....). Hvad med en lille anmeldelse, wrists-shots mm.... Er selv i overvejelsesfasen til sådan en bandit Icon_cool


Citat:Dette er min seneste anskaffelse:

Pudsigt med disse ure. For få måneder siden havde jeg ikke drømt om at anskaffe mig denne men tanken modnede sig og i dag synes jeg det er super fedt.
Mvh
Klaus
Dette er min seneste anskaffelse:
İmage
Pudsigt med disse ure. For få måneder siden havde jeg ikke drømt om at anskaffe mig denne men tanken modnede sig og i dag synes jeg det er super fedt.
Mvh
Klaus
Rolex 16610, Omega Seamaster Deville 67', Seiko "White-Knight"
Svar
#16
Hej AV.
Jo det er også mit på TZ. Jeg tror der er flere herinde (GTwatch, JK, Larzovic...) der ville kunne lave en bedre anmeldelse end jeg kan, men billeder kan jeg sagtens klare. Gi mig et par dage.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#17
ibrene Skrev:Hej derude.
Jeg købte denne Omega 2254.5000 på en rejse i August.

İmage

Mvh Peter.

Et af de smukkeste ure fra Omega`s side

Christian Skrev:Mit nyeste ur, netop ankommet i går, er dette IWC Portuguese 5001-07.

İmage

Stort tillykke med IWC`en, den har jeg selv af et meget godt øje til længe, men økonomien er desværre ikke til det PT Icon_e_sad
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
#18
Jeg har i dag hente et Panerai 113 Icon_e_biggrin der skal nok komme nogle billeder af dyret sener
Svar
#19
ibrene Skrev:Hej derude.
Jeg købte denne Omega 2254.5000 på en rejse i August.

İmage

Mvh Peter.
Jeg er misundelig på den gode måde.
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar
#20
her så så foto af dyret

İmage
Morten Bekker Skrev:Jeg har i dag hente et Panerai 113 Icon_e_biggrin der skal nok komme nogle billeder af dyret sener
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)