To (opd. nu mange!) hj. remme, på ny PAM112 - hvad synes I?
#31
peter Skrev:Hej Claus_K

Det ser rigtigt godt ud, stor respekt for det, og du bruger en Panerai baggrund, med tegninger af de første Luminors, men de er jo som bekendt med fast bagkasse og ikke med glasbagkasse, så jeg synes at du på længere sigt skal gå efter et Pam 1 eller 2, som begge er med fast bagkasse. Icon_e_surprised

MVH Peter

Hæhæ tak tak. Ang. fast bagkasse, så foretrækker jeg altså vinduet. Jeg ved godt at det ikke er så historisk korrekt, men det er simpelthen så hyggeligt at se den lille fjeder svinge Icon_mrgreen
Svar
#32
Hej Claus

Der er vi nok lidt forskellig, da jeg ser det hver dag, men du er til glasbagkasse, så jeg synes bare at du skal holde dig til det, der er jeg nok en lille smule for nørdet, for jeg foretrækker fast bagkasse, hvilket flere andre herinde gør, og det som du beskriver som den lille fjeder, er balancen, men efterhånden som interessen stiger, vil man som regel gerne have det så oprindeligt som muligt, og jeg ved godt at Pam 1 og 2 absolut heller ikke er oprindelige, men de ligner dog en lille smule mere, men det er jo som sagt bare petitesser. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
#33
peter Skrev:...det som du beskriver som den lille fjeder, er balancen...

MVH Peter

Hæhæ I know...det var humoristisk ment Icon_mrgreen
Svar
#34
Hej Claus

Du har helt ret det er netop humoren, der sommetider gør, at man gider at læse en lang tråd, så god vind fra mig af. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
#35
Fantastisk flotte remme - går pt. og drømmer lidt om et Panerai, kunne man nu selv lave remme til får det hele en ekstra dimension.
Respekt!
Svar
#36
Den sidste rem du har lavet er rigtig lækker Icon_e_smile

I mine øjne et flot simpelt ur design, og den rem du har lavet fremhæver det udtryk

Mvh Hans Henrik
vh Hans Henrik
Svar
#37
Len Skrev:Den sidste rem du har lavet er rigtig lækker Icon_e_smile

I mine øjne et flot simpelt ur design, og den rem du har lavet fremhæver det udtryk

Mvh Hans Henrik

Tak skal du ha' - det er også min personlige favorit Icon_e_wink
...jeg sendte i øvrigt én afsted til en gut igår - han skulle bruge den på sin PAM87. Selvom 87'eren ikke er helt så simpel visuel, er det også et rigtig godt match synes jeg.
Svar
#38
Lavede denne igår efter at have købt en gammel dametaske i ægte slangeskind for en 20'er på loppemarkedet i KB Hallen Icon_mrgreen

Selve toplæderet er super tyndt (slangeskind), så jeg måtte lave en "base" af alm. læder. Det virker fint Icon_e_wink

Hvad siger I - er den liiidt for ekstravaganza? ...eller cool nok? Icon_cool

İmage
Svar
#39
På billede ser den vidt for funky ud til mig, men det kan sku godt være det spiller IRL.. Fedt du sådan har fået dig en ny hobby Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
#40
Jeg foretrækker dem du har lavet i ammu læder Icon_e_biggrin

Måske er jeg lidt konservativ, men den i slangeskin er ikke lige mig....
vh Hans Henrik
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)