11-09-2009, 07:05 PM
|
Tag Heuer Original/Fake
|
|
11-09-2009, 08:07 PM
Det er en helt en fake. Har man først set en ægte Monaco er man ikke i tvivl.
11-09-2009, 08:53 PM
Magnum Skrev:Ingen tvivl, rigtig dårlig fake ude fra østenIkke skygge af tvivl om at du har ret - med din ekspertise - men giv lidt fra dig om hvor det er man spotter det oplagte i sådan en fake, jeg ville ikke med min viden spotte noget, men ville så heller aldrig turde købe Jeg så en absolut ægte Monaco på armen af Jan Magnusson da han lærte mig (or watchwindershop som jeg mødte tilfældigt) at køre lidt bedre gokart på roskilde banen - og fik den af armen på ham - Kors den er flot og stor og -lækker blå krokodille der matchede skiven. Han havde den på under alle løb og erkendte at det var et problem at krokodillen luktede vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
11-09-2009, 08:57 PM
hannover_dk Skrev:Magnum Skrev:Ingen tvivl, rigtig dårlig fake ude fra østenIkke skygge af tvivl om at du har ret - med din ekspertise - men giv lidt fra dig om hvor det er man spotter det oplagte i sådan en fake, ...........vh Enig ........... det kunne være interessant (Beskæmmet indrømmer jeg, at jeg er den enlige, der har svaret "ved ikke", idet jeg indrømmer intet at vide om TAG´s) /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
11-09-2009, 09:20 PM
Det hele er forkert, men især dimensionerne.
Skivens dimensioner er forkerte. Kassen er alt for tyk, der er ikke så meget stål "rundt om glasset". Glassets hvælning er forkert. Bagkassen er en billig tryklukning med fake skruer, samt alt for billig gravering. Forkert foldespænde, form og logo. TagHeuer skriver ikke navn på deres foldespænder, kun logoets omrids. Se evt: [url]"http://www.thewatchquote.com/No_5462.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.thewatchquote.com/No_5462.htm[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
11-09-2009, 09:33 PM
Tak Magnum - den med for meget stål rundt om glasset var også den eneste jeg umiddelbart studsede over - men fint med forklaringen
vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
11-09-2009, 10:02 PM
Super forklaring, tak skal du have !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
11-09-2009, 11:39 PM
Velbekomme.
Glemte trykknapperne, de sidder alt for tæt på kronen, og har forkert form. Monacos trykknapper er helt unikke og specielle i designet.
11-09-2009, 11:51 PM
Magnum Skrev:Velbekomme.Giv djævlen en lillefinger og han vil ha hele hånden - tak for svaret, men: 1 Er der én Monaco eller flere med forskellige karakteristika? 2 Har den altid haft samme maskine og hvilken?? 3 Hvornår kom den 4 Jeg udgår fra de stadigt laver den? Jeg må erkende, efter at ha set den på racerkører Jan Magnusons hånd - den er FLOT vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)