Rolex Ruskinds-etui-punge fra Klarlund.... ;O)
#1
Vil lige dele denne episode med jer:
Da min DK-tur startede tog jeg ind forbi Klarlund for at få ordnet to Rolex-ure.
Lars B var optaget og en ældre meget nydelig kvinde spurgte hvad hun kunne hjælpe mig med. De to ure befandt sig i min taske forsvarligt pakket ind og anbragt i et stål-brilleetui. Hun kiggede på urene, og jeg forklarede hvad der skulle gøres og hun fortalte venligt, at hun måtte ringe til værkstedet, da hun egentligt var guldsmed. En spændende snak om mit arbejde og interessante dykkeroplevelser öpstod. Undervejs i samtalen fandt hun ud af at alle mine rolex(på nær et) er købt hos Klarlund, hvorfor hun pludselig sagde: "Undskyld mig et øjeblik, jeg har noget til dig" og gik ind bagved.
Hun kom tilbage ved med to små lækre ruskinds rolex opbevarings etuier/punge, som hun gav mig med ordene: Dem kan du bruge til dine ure, når du rejser rundt. Så behøver du ikke du ikke være bekymret for om de tager skade.
Derefter hentede hun et DSSD fra bagbutikken, som hun under samtalen jo havde hørt jeg endnu ikke havde set irl.
Jeg prøvede det og var meget fristet til at bestille et på stedet, da boblen bristede ved at min mobil ringede og min kone spurgte, hvor jeg dog blev af...

Jeg ved godt at de sikkert ikke er sjældne eller eftertragtede, men jeg har ikke set dem før og synes jeg fik en personlig, omhyggelig og meget nærværende betjening... Top-dollar!!!

MVH

SK

NB: Urene blev afleveret fredag og var færdige mandag...
/SK
Svar
#2
Godt med en god personlig betjening og en "off tropic" snak. Lyder til at du har fået et par service punge. Jeg har selv en 5-7 stk. liggende som jeg har fået med div. Rolex, men jeg har aldrig selv fået et med under service af ure hos Klarlund. Det er mest udenlandske ure jeg har oplevet de er udleveret til.

/Mads
Svar
#3
Det er sådan noget der gør man føler sig lidt speciel.. Synes jeg faktisk de er gode til hos Klarlund. Har altid været tilfreds med deres service.

Mvh Bjarne
Svar
#4
Kunne godt være hende jeg snakkede med da jeg var derinde i sidste weekend,meget
venlig dame super betjening Icon_cool
Svar
#5
Hej

De omtalte service etuier hører normalt med til fabriksservice, og ikke butiksservice. Icon_e_confused

MVH Peter
İmage
Svar
#6
Som en lille hale på historien kan jeg fortælle at de også passer perfekt til min nye Iphone. Icon_cool
lækker kombination!!! Icon_cool
/SK
Svar
#7
er der en der har et billede af sådan en mon? Jeg har en (ikke her pt) som er grønt kraftig rusking med guld skrift som jeg husker den? - Hvordan ser de der service ruskinds sager ud?
Hov nu fandt jeg min ud fra en søgning på ref nummer i den som står som 000.01.64 i guldtryk på indersiden
İmage
Rolex travel pouch
Useful suede pouch, ideal for protecting your spare Rolex when travelling, or sending for service. 000.01.64. £45
Meget sjovt - jeg fik et eller andet ur i den fra ebay en gang - ikke et Rolex dog ved den lejlighed - i sommerferien har den ageret felthytte for mit Omega Speedmaster faktisk
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#8
hannover_dk Skrev:er der en der har et billede af sådan en mon? Jeg har en (ikke her pt) som er grønt kraftig rusking med guld skrift som jeg husker den? - Hvordan ser de der service ruskinds sager ud?
Hov nu fandt jeg min ud fra en søgning på ref nummer i den som står som 000.01.64 i guldtryk på indersiden
İmage
Rolex travel pouch
Useful suede pouch, ideal for protecting your spare Rolex when travelling, or sending for service. 000.01.64. £45
Meget sjovt - jeg fik et eller andet ur i den fra ebay en gang - ikke et Rolex dog ved den lejlighed - i sommerferien har den ageret felthytte for mit Omega Speedmaster faktisk
vh
det er lige sådan to jeg fik!!!

MVH

SK
/SK
Svar
#9
Sub'erman Skrev:İmage
det er lige sådan to jeg fik!!!

MVH

SK
Det er da ret godt - top service - de er slet ikke dumme til at transportere ure fornuftigt rundt i - ret lækre i udførelsen synes jeg faktisk
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#10
Og som skabte til Iphone!!!
Prøv det!!

hannover_dk Skrev:
Sub'erman Skrev:İmage
det er lige sådan to jeg fik!!!

MVH

SK
Det er da ret godt - top service - de er slet ikke dumme til at transportere ure fornuftigt rundt i - ret lækre i udførelsen synes jeg faktisk
vh
/SK
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)