Pris på LNIB Sea-Dweller + Sinn-kvalitet?
Hej,

Jeg overvejer at købe et Sea-Dweller (ikke DeepSea) fra ny af. Jeg ved det er udgået, men jeg ville gerne høre jeres vurdering af, hvad man bør betale for sådan et som nyt med boks, papirer osv.?

Jeg kender Chrono24 og RLX-Sales. Er der andre steder jeg bør lede? Helst fra EU, da jeg ikke gider told/moms cirkusset. (Hvis der er nogen i forummet, der kan skaffe et til en konkurrencedygtig pris, hører jeg gerne fra dem.)

Og så lige et tillægsspørgsmål: Jeg har også kig på Sinn (U2, U1000 eller sådan noget) - teknisk synes dette at være mindst på højde (ikke værket, men resten) med Rolex - og det ligger jo på en helt anden pris. Er det helt forkert at mene at man får en del mere ur for pengene ved Sinn? (Jeg er nu mest tændt på SD, tror jeg - det er bare så klassisk)
Svar
Jeg har set et nyt Seadweller (den gl. model) hos M.C. Mortensen i Herning i torsdags til godt kr. 38.000,-
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Tak for det - har du nogen idé om de kan handles med? Det kan fås til omk. 30K i udlandet.
Svar
fjelsten Skrev:Tak for det - har du nogen idé om de kan handles med? Det kan fås til omk. 30K i udlandet.

Ring og snak med Steffen som er indehaver af butikken, flinkere mand findes næsten ikke.
Selvfølgelig vil de da gerne handle med dig Icon_e_wink
Svar
fjelsten Skrev:Tak for det - har du nogen idé om de kan handles med? Det kan fås til omk. 30K i udlandet.

Det skal jeg ikke kunne sige ............. men indehaveren, som jeg snakkede med, var utrolig flink !! Og når alt kommer til alt ........... HVEM kan der ikke handles med !!?? Icon_e_wink
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Det er svært at samligne Rolex og Sinn. Begge ure er utrolig fede på hver deres måde, og hver deres prisklasse. Jeg kan se du bor i Århus, og jeg har et Sinn U1 du er velkommen til at prøve.

Smid en mail hvis det var noget at se uret IRL.

Venlig hilsen Micki
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Tak for det, Micki. Det skal jeg huske hvis jeg vælger Sinn.

Ingen har input til hvad en rimelig pris for en SeaDweller er?
Svar
fjelsten Skrev:Tak for det, Micki. Det skal jeg huske hvis jeg vælger Sinn.

Ingen har input til hvad en rimelig pris for en SeaDweller er?

På Vintageure.dk er der 4 stk. til salg - priserne ligger på kr. 30.000 for et fra 2007 og godt kr. 36.000 for et "New Old Stock", som dog er reserveret.

Jeg kender en fyr, der for nylig har solgt sin 16660 Seadweller til kr. 26.000,-. Ved dog ikke hvor gammel den var og i hvad stand.

Udover dette har jeg ikke nogen viden om, hvad de bør koste.
/Peter

Svar
Det var så lidt Icon_smil

Du skal nok regne med omkring de 30K hvis den skal være næsten ny, du kan også finde nogen til omkring 25K, men så er standen også derefter, og måske en 5-8 år gammel.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Du kan se billeder af mit Sinn hvis dit valg falder på denne model.

[url]"http://vintageure.dk/desktopdefault.aspx?tabindex=7&tabid=78&userid=5271" onclick="window.open(this.href);return false;">http://vintageure.dk/desktopdefault.asp ... serid=5271[/url]
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)