30-07-2009, 09:07 AM
Jeg har altid betragtet Panerai ure som sommerferie ure og jeg ved ærligtalt ikke hvorfor. Jeg synes nok at det ser bedst ud på armen jo mindre tøj man har på (Det er kun en teori).
Var forbi Kongen igår og så 312 for første gang. Det er et fedt ur og med et easy link der fungere så man selv kan skifte efter smag og behag.
Specielt er skiven meget vellykket med de lidt mindre tal og lille sekund viser der matcher/harmonere i str. med dato ruden.
Man kan godt se at JLC har været over værket og det gøre ikke spor noget for min skyld for så ved man jo at det fungere. Ikke fordi unitas værkerne ikke fungere.
Der er to minusser ved uret efter min mening:
1. Glasbagkasse.
2. Selvom der er glasbagkasse skal jeg alligevel ha det.
Var forbi Kongen igår og så 312 for første gang. Det er et fedt ur og med et easy link der fungere så man selv kan skifte efter smag og behag.
Specielt er skiven meget vellykket med de lidt mindre tal og lille sekund viser der matcher/harmonere i str. med dato ruden.
Man kan godt se at JLC har været over værket og det gøre ikke spor noget for min skyld for så ved man jo at det fungere. Ikke fordi unitas værkerne ikke fungere.
Der er to minusser ved uret efter min mening:
1. Glasbagkasse.
2. Selvom der er glasbagkasse skal jeg alligevel ha det.