Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Givet Likes: 0
Sælger har jo spillet tilpas dum til at kunne krybe udenom. Han har ikke lovet noget og op til køber at vurdere hvad uret er værd. Så tvivler på negativ feedback her. Men over 30 k for et fake Daytona er for tåbeligt
Specielt taget i betragtning at man kan få flotte originale kronografer med Valjoux 72 til under det halve... Fake og fusker Rolex er og bliver en god forretning desværre
Så længe der er tåber der køber tingene til disse priser vil den slags trives i bedste velgående.
/Mads
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Mads Gjødesen Skrev:Sælger har jo spillet tilpas dum til at kunne krybe udenom. Han har ikke lovet noget og op til køber at vurdere hvad uret er værd. Så tvivler på negativ feedback her. Men over 30 k for et fake Daytona er for tåbeligt Specielt taget i betragtning at man kan få flotte originale kronografer med Valjoux 72 til under det halve... Fake og fusker Rolex er og bliver en god forretning desværre Så længe der er tåber der køber tingene til disse priser vil den slags trives i bedste velgående.
/Mads
Helt enig i det er for dyrt - og ulækkert, hvis sælger selv er klar over det, og det tror jeg også, at den får lov at koste så meget.
Det ikke lige flyder med Valjoux 72 til under 15 k vil jeg dog sige. Skal de være flotte - så ligger de oftest omkring 2400 Euro eller 17 k og op -OG - det virker som om netop V 72 ure går ganske meget op i pris fortsat. Jeg købte ex et i 18 K guldkasse med V 72 C (viser dato + dag og måned) for under 10 K for en del år siden, idag får man ikke 72C i pæn stand for under 4000 € eller 30 K, og skal de være rigtigt pæne - og/eller i massiv guld - så får man ofte give en del mere.
Jeg tror i øvrigt man skal være skeptisk overfor en del af de V 72 som ligger til 15 K - og endnu mere til de mange "Datora" modeller fra flere fabrikanter som ser Ok ud til næsten samme buy it now pris omkring 4.600 € - de er mange - de er ens - de er alle til noget nær samme buy it now og de er ofte fra en ganske lille forhandler kreds - og jeg ser en del af dem som tvivlsomme. Om nogen har hittet et ældre lager V 72 C og puttet dem i kasser og fået lavet skiver, eller købt skivelager er svært at se, men - nå jeg er jo bare en skeptisk gammel mand, med en alt for lang V 72 kommentar til "Rolexen"
•