Mit nyeste Heuer.
#1
Fik fat i denne Ur-Carrera (ha-ha). Sammen med Speedmasteren det flotteste kronograf-design ever.
Jan
İmage
Svar
#2
Utrolig stilrent og klassisk !!!

Meget lig Speedmasterens skivedesign, som du selv nævner.

Tillykke med den !!
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#3
Ja superflot.
Hvad sidder der for værk i den?
Hvor stor er den i mm uden krone?
Ca årstal?

Og stort tillykke - du har rigtigt meget Heuer guf og denne hæver din samling
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#4
camaro Skrev:Fik fat i denne Ur-Carrera (ha-ha). Sammen med Speedmasteren det flotteste kronograf-design ever.
Jan
İmage

Jamen, den er jo super super flot!! Og remmen er perfekt dertil.. Er det en orginal rem? Og hvad er modelnummeret på dit ur?

Tillykke med den!

/L
Svar
#5
Det er kanon flot det heuer der Icon_e_biggrin
Svar
#6
Hej!
Tak for de pæne ord.
Kassen er 36 mm uden krone, det er en af de tidlige Carreraer fra 1964/65 og der sidder et Valjoux 72 inden i.
Passer fint ind i denne række:
İmage
Svar
#7
Remmen er ikke original, men holdt i rally-stil (det var meningen, at man, under de hårde løb, skulle føre varmen fra huden væk igennem hullerne....). Referencen er 2447S.
Svar
#8
Man lavede en meget tro re-editon med Lemania 1861 værk.

Remmen fra den nyere model ville være fed til dit ur.
Svar
#9
Huuuiii det er flot Vintage. skønt at se et suåper vintage ur blive præsenteret her på siden.

Og det passer perfekt ind i rækken. Har vi egentlig set din heuer samling?...

Ellers må det vel være på tide at du laver en sober præsentation!

Så en noget "slidt" Monaco på Kaplans - tror jeg - har du set den?

vh Baun
Svar
#10
Tak for de pæne ord. Jeg skal nok lave en forhåbentlig sober præsentation på et tidspunkt.
Har set monacoen på kaplans. Alt for slidt, men jeg leder stadig. Nu da du har fået din Constellation de Luxe, er der vel også en Monaco til mig.....
Husker jeg fejl eller er der en Constellation med samme urkasse og rem i Omegamania-kataloget? Måske kunne de også fåes med rem. Du kunne jo spørge ham her: [url]"http://omega-constellation-collectors.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://omega-constellation-collectors.blogspot.com/[/url]
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)