Ur i driven
Ser lige filmen Driven(ser kun efter ure Icon_e_biggrin ) med en kendt Panerai fan Hr.Stallone
nogle der ved hvilke ur han bærer i filmen Icon_question

Går ud fra at det er et Pam og at det er meget dyrt Icon_e_biggrin
måske en prototype Icon_question
Svar
Forslår at du besøger, Paneristi.com

her er en liste over "Panerai film" med billeder af de ure som "deltager" i filmen
MVH Peter

"Panerai fordi jeg fortjener det"
Svar
Takker det vil jeg gøre Icon_cool
Svar
Hej Jacob Jensen

Man kan desværre ikke se hvad Stallone bruger i Driven. Icon_e_sad

MVH Peter
İmage
Svar
Nej jeg syntes heller ikke rigtig at jeg kunne finde ud af noget Icon_e_confused

I en scene ser man ham dog står med et ur som virker rimeligt kompakt og med højt buede
glas det var defor jeg tænkte prototype Icon_question
Svar
Hvis der er et ur der er synligt i filmen og det er et Panerai, så står det på Paneristi.com

Det må være et andet mærke
MVH Peter

"Panerai fordi jeg fortjener det"
Svar
Jeg så kun uret fra siden og aldrig rigtig tæt på så jeg gætter kun ud fra hvad han
plejer at bærer i sine film Icon_question
Svar
Hej

Sylvester Stallone bærer ikke Panerai i filmen Driven. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg var også temmelig blank må jeg indrømme så jeg gætte lidt på noget Panerai fordi
han jo er så glad for mærket,jeg troede nærmest han havde fået det indført i hans
kontrakter at han skulle have et pam på i hans film Icon_cool

Jeg mener at når Rambo kan have et på hvorfor så ikke en gammel racerkører Icon_e_biggrin
Svar
jacob jensen Skrev:Jeg var også temmelig blank må jeg indrømme så jeg gætte lidt på noget Panerai fordi
han jo er så glad for mærket,jeg troede nærmest han havde fået det indført i hans
kontrakter at han skulle have et pam på i hans film Icon_cool

Jeg mener at når Rambo kan have et på hvorfor så ikke en gammel racerkører Icon_e_biggrin
Det er et spørgsmål om vægtoptimering Icon_e_smile
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)