Korsbek Oceaneer PVD behandlet.
Ja med lidt hjælp fra Claus, så lykkedes det mig endelig at få gennemført hele bestillingen på mit næste ur, nemlig det nye Korsbek, som jeg får PVD behandlet inden leveringen fra min gamle soldaterkammerat Poul.

Se billede, som er hans eget og eneste som er blevet PVD behandlet. Uret kan kun købes uden.

İmage

Hvad synes I?

Synes selv det spillet helt vildt.
Svar
Lækkert.... Det er sq i orden..... Er det samme størrelse som dit andet Korsbek?
Svar
Ja næsten. Hornene er mere smalle end på det gamle og har lidt mere blød form. Ellers er det det samme. Se dette billede:

İmage
Svar
FLOT rent og letlæst - god sammenhæng lænke ur krans dial - mod markeringer/visere

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
FLOT! Det fungere bare perfekt sammen!

PVD'en gør at hele uret virker mere afbalanceret. Synes nu også de mere bløde former på hornene gør en del!
Svar
Hej Torben

Det ser sgu godt ud i sort, så et stort tillykke med nyehvervelsen herfra. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
Icon_e_surprised Icon_e_surprised Icon_e_surprised AAAaaaarrrrhhhh - men det er jo SUPER hamrende lækkert!!!!

Jeg glæder mig til at se det Icon_mrgreen
Svar
Jeg er helt enig, det spiller max Icon_cool
De venligste hilsner, John
Svar
Hej Torben

Nu har jeg også fået fat i et Korsbek Oceaneer i sort PVD, ved du hvor mange der er lavet af modellen. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
Hej Peter.
Dit er nummer 8 af 8 Icon_e_biggrin
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)