Ubudne gæst(er)
Jeg har haft indbrud og der er blevet taget mine 2 Seiko Bullhead (1 brun / 1 sort). Den sorte er i ultrafin stand. Derudover blev der nappet 4 gyldne S.T.Dupont lightere. Kasserne med serienumrene har jeg stadig.

Skulle I støde på ovenstående et sted ville det glæde mig, hvis I smed en mail, så jeg kan få en alvorlig snak med vedkommende. Icon_redface

mvh.
Klaus
Svar
Åh nej, øv øv. Icon_e_sad

Skulle vi ikke et eller andet sted her på forum, have et "hjørne" med serie nr. på de stjålne ure/lightere og tilbehør fra foruméts medlemmer Icon_question

Så havde vi da mulighed for, at opdage det. Hvis vi ser det/dem.

Mvh Clubman
Svar
Clubman Skrev:Åh nej, øv øv. Icon_e_sad

Skulle vi ikke et eller andet sted her på forum, have et "hjørne" med serie nr. på de stjålne ure/lightere og tilbehør fra foruméts medlemmer Icon_question

Så havde vi da mulighed for, at opdage det. Hvis vi ser det/dem.

Mvh Clubman

Det synes jeg faktisk er en rigtig god ide !!

På den måde ville man have en "checkliste", så "varme" sager kunne bilive identificeret og på den måde finde vej tilbage til den rette ejermand !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
problemet er vel bare at gangsterne også ser at deres nyvundne vare står her. siden bliver med garanti også læst i de kredse.
Svar
Surt show - skal nok holde udkig!

Jeg ved at der findes en "wanted"-side for motorcykler, men de bliver jo også ofte efterladt på rastepladser eller i skove når the badguy ikke synes det er "sjovt" mere... Icon_e_sad
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Hvis nogen skulle være i tvivl mht. så ser de sådan ud. Det er så desværre ikke mine, da min den brune ikke er så flot som på billedet jeg fandt på nettet.

[url]"http://www.larrybiggs.net/scwf/images/com/photobucket/img/59/da/52/55/c7b941cd5762c606bf0f1363.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.larrybiggs.net/scwf/images/c ... 0f1363.jpg[/url]
Svar
klaus Skrev:problemet er vel bare at gangsterne også ser at deres nyvundne vare står her. siden bliver med garanti også læst i de kredse.

Ja, jeg kan godt se, hvad du mener Klaus Icon_e_wink .

Men jeg kunne ikke forestille mig, at nogen her inde fra forum, ville købe et ur el. lighter hvor serie nr. er slebet væk Icon_e_surprised .

Det jeg mente var, at vi andre jo ikke har en chance for at checke uden serie nr. Icon_exclaim

Mvh Clubman
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)