Navigation til bilen
#1
Jeg står og skal ud og købe en navigation til bilen, da sommerferien går til frankring, den skal også bruges herhjemme..

Så jeg søger hermed nogle gode råd om hvilken som er bedst til prisen...
Svar
#2
Købte en TomTom One v.4 med Europa-kort for 798.- ...den har jeg i hvert fald været glad for Icon_e_biggrin
Svar
#3
Hej - GPS har nået den prisleje og kvalitet at stort set alt der sælges hos byggemarkederne er helt fint (de dårligere og kiksede mærker / modeller er stort set væk)...
En Tom Tom med europakortet hos AZ til kr. 799. Osv. osv...
J.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#4
Jeg ville købe en navigation der sidder sammen med bilens radio har selv en anlæg i min bil som bare viser en retning og siger en meter angivelse jeg mener ikke man behøver mere.

Det koster måske lidt mere men det sidder altså også mere sikkert i tilfældet af uheld og indbrud,jeg har prøvet flere af de sugekop rude monteret de virker fint nok men jeg har ikke
prøvet en endnu hvor sugekoppen bare virker igen igen det l... har det med at ryge af ruden, og ender med at ligge nede i bunden af bilen og rode rundt man er også fri for den åndsvage ledning til strøm fra cigartænderen.
Svar
#5
jeg har det originale navigation til vw i min passat, men der skal jeg ud og købe en cd-rom med frankrig på og den koster 1300 kr..
og det kan ikke betale sig Icon_evil
Svar
#6
Det lyder godt nok dyrt er det hos VW selv,jeg mener bestemt at det kan fås billigere
har du prøvet hos HELLA Icon_question
Svar
#7
Jeg har testet en del mærker og vil vil osse klart vælge en model fra TomTom eller Garmin.

I flere af de biler jeg kører i forbindelse med mit job er der indbygget gps men de kommer alle til kort i forhold til de eksterne.

Jeg selv er mest til Garmin.


Mvh Bjarne.
Svar
#8
Vil også tilslutte mig Garmin, har haft både VW og Volov org. de er gode men ikke overfor den Garmin syntes jeg personligt de kommer til kort, købte min sidste i Elgiganten 698 for en sort lille sag med indbygget antenne og EU kort.
Svar
#9
Mit indlæg skal måske lige forklares jeg har en GPS som sidder i min bils radio (blaupunkt)
den har pt ikke skabt problemer,bare det at man slipper for sugekopper og ledninger er
et KÆMPE plus for mig.
Svar
#10
Jeg har købt en Garmin 765T med europa. Har haft den i en uge og syntes den virker. Den virker - er selv lige kommet hjem fra Paris i bil og benyttede en lånt Garmin til ca. kr. 800. Den virkede upåklagelig.

Garminen er monteret i konens bil som er Ford S-max. Sidder godt på den store forrude med ellers godt udsyn. På længere sigt kan det godt være at ledningerne er til besvær... men prisen holdt op mod original installeret navigation er dette kun en mindre ting.

Hilsen John
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)