Omega Link-centralen, opdateret - 12. September 2012
#11
Er det kun mig?

Omega's hjemmeside er blevet opdateret, og vintage databasen fremstår nu i samme layout, som den øvrige del af hjemmesiden: How to find a specific watch in the "Vintage" database:....

Er det kun mig, der ikke kan få noget ud af linket: "How old is my watch? (PDF)" - og blot bliver sendt retur til hvor jeg kom fra?
Savner man den "gamle" oversigt over årstal & serienumre, kan den findes på Loncar's side: Serial numbers, fra Loncar's side

Efter min mening, er det bedste man kan sige om "den nye" vintage database - at det er blevet ensartet.
De bittesmå dropdown boxe, med en rulleskakt, der kun afslører 5 linier ad gangen - er ligesom "at læse en avis gennem en brevsprække".

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#12
Ja det kan de ikke få ros for.......

tænk at det har været undervejs i lang, lang, lang tid.

Jeg troede at Omega i den nye version ville servere flere og mere detaljerede informationer. Fx. med værkernes produktions numre som input.

ringe, ringe ringe Icon_evil

vh Baun
Svar
#13
Baun Skrev:Ja det kan de ikke få ros for.......
tænk at det har været undervejs i lang, lang, lang tid.
Jeg troede at Omega i den nye version ville servere flere og mere detaljerede informationer. Fx. med værkernes produktions numre som input.
ringe, ringe ringe Icon_evil

vh Baun
Nemlig! - Det er i sandhed "gammel vin på nye (uhensigtsmæssige) flasker". Icon_e_confused
Med hensyn til udvikling/produktions tid, er det i retning af: "Bjerget skælvede, og barslede en muselort" Icon_e_wink

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#14
Herlig “gammel” læsning.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Icon_+1
Svar
#15
Ja for pokker, og stadig med mange gode ting i.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)