DBA.dk
Er jeg den enste der under mig over at følgenden "køber" på dba underbyder alt hvad der står Rolex osv på!!

Jvvm
plovst
miklos
STOLTH

Har selv et ur til salg for tiden, både her inde og på DBA, og under mig over at man gider byde 10K for et Rolex der er sat til salg for 26K??

Der kan da umuligt være nogen som hopper på disse "køber"??
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Er jeg den enste der under mig over at følgenden "køber" på dba underbyder alt hvad der står Rolex osv på!!

Jvvm
plovst
miklos
STOLTH

Har selv et ur til salg for tiden, både her inde og på DBA, og under mig over at man gider byde 10K for et Rolex der er sat til salg for 26K??

Der kan da umuligt være nogen som hopper på disse "køber"??

Går den, så går den..... Ignorere dem..... Icon_mrgreen

Jeg havde en Yamaha Fazer til salg på DBA. Til 46k. Jeg blev budt 26k...... Icon_evil
Svar
Det gør jeg nu også, kan bare ikke i min fjerneste fantasi forstille mig nogen hoppe på den Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
specielt ham Miklos er sjov. ubehøvlet og super lowballer.

gider ikke DBA pga. den slags, der mener en daytona burde koste 30k pga. finanskrise...og at de nærmest gør en tjeneste med deres bud.....

Mikael
Svar
watchfreak2003 Skrev:
Mikael Lange Skrev:gider ikke DBA pga. den slags, der mener en daytona burde koste 30k pga. finanskrise...og at de nærmest gør en tjeneste med deres bud.....
Mikael

Det behøver man nu ikke tage til DBA for at opleve!
Latterlige underbud trives i bedste velgående på salgssiderne herinde også Icon_evil
Du har da humor - TIMEX - ETERNA (tak) - OMEGA i din nye signatur (det var nu ikke mig der brokkede mig over den gamle) men Icon_e_biggrin skal du da ha

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
watchfreak2003 Skrev:
Mikael Lange Skrev:gider ikke DBA pga. den slags, der mener en daytona burde koste 30k pga. finanskrise...og at de nærmest gør en tjeneste med deres bud.....
Mikael

Det behøver man nu ikke tage til DBA for at opleve!
Latterlige underbud trives i bedste velgående på salgssiderne herinde også Icon_evil

Det har jeg dog ikke oplevet her endnu. Har efterhånden solgt ca. 40 ure her....
Svar
watchfreak2003 Skrev:
ClausT Skrev:Det har jeg dog ikke oplevet her endnu. Har efterhånden solgt ca. 40 ure her....

Måske folk generelt er mere tilbøjelige til at øjne chancen for at spare $$ når urene koster 20K+ end 3-12K. Jeg ved det ikke, men kan blot konstatere at jeg f.eks. for mindre end et par timer siden fik et ”tilbud” på 16K for min sprit nye PAM111!!

Tja måske. Har dog også solgt ure til 18-24k.... Dog ikke så mange......
Svar
Latterlige bud på DBA eller andre side skal man bare tag oppe fra og ned,det er jeg også
sikker på i gør selv har jeg prøvet det mange gange (med andet end ure)

Men kan altid spørge sig selv om hvorfor de gider lægge sådan nogle useriøse bud,
selv er jeg sikker på at det er fordi de intet kender til almindelig pli ved alt handel,
og derfor ved at man ikke skambyder.

Så de skyder en helt masse bud ud og håber så at lande en handel hvor en vil sælge
(i dette tilfælde) sit ROLEX for en slik,tåberne tænker ikke på at det aldrig vil ske de håber og håber.

Når man når dertil bruger man ikke EN tanke på dem igen,jeg er selv blevet rimelig til
at spotte dem hvis de henvender sig om noget jeg har til salg så idag kan jeg i det mindste bruge dem til at få et lille smil på læben. Icon_e_biggrin
Svar
Hvor meget skal man byde under, før der er tale om skambud? Jeg har endnu ikke købt ur brugt, men jeg har da haft held med at købe andre ting til priser som nogen vil betragte med skambud.
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar
Jeg tror ikke der er nogle bog hvor det præcis fremgår,men hvis en person har noget til salg for 30k så er der en store forskel på at handle lidt på prisen og så skambyde,
med udgangspunkt i 30k er et bud på 15k et KLART skambud.

Der er intet i vejen for at handle lidt på prisen men man skal også som køber være klar over at der er en grænse,går man over den fornærmer man jo sælger.

Men det kommer jo også an på hvor dyr en varer man handler om,og hvor man handler
DBA vrimler med folk som vil lave en SUPER DEAL (tror jeg det hedder i deres verden),
så har de noget at prale med over for vennerne selvom de intet ved om at handle.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)