Hvilken japser har du på idag ?
Gylden time, hunden synes det er godtİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • MichaelA, Reno
Svar
En anden gyldenİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • khbk, longbear, Reno
Svar
Fik mit Seiko DX hjem fra urmageren.

Service og ny optræksfjeder.

Holder sig godt af et ur fra 1967

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • khbk, Reno, StigHansen
Svar
A match made in Heaven İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • KOP, MichaelA
Svar
İmage
Lidt japser polished


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
(20-06-2022, 08:26 AM)KOP Skrev: İmage
Lidt japser polished


Sent from my iPhone using Tapatalk

MUMS Icon_hjerte Det står stadig højt på min ønskeseddel... Er du stadig glad for det?
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • Stensbjerg
Svar
@badhamster
Ja det føles stadig rigtigt hvergang det kommer på armen, det er en stor glæde at sekundviseren ligeså stille glider afsted. Sjovt når uret har ligget “dødt” og man trækker det op, så går sekundviseren meget hurtigt fremad indtil Quartz reguleringen tager over, altså der er produceret nok strøm til reguleringen. Icon_smil

Jeg kan godt lide at der er lidt polering på lænken, i modsætning til 311eren vi har til fælles.
GS44 kassen er jeg lidt øm over pga. de store polerede flader, men altså det er jo en brugsgenstand.

Størrelsen er rigtig fin, 40 mm og omkring 12 mm høj. Ligger fladt på håndleddet.

Man kan sige skiven er lidt kedelig i GS regi, men den dybblå farve kan både være grå og sort alt efter lyset, men de japsere spytter jo hele tiden nye limiterede modeller på markedet. Med de vildeste skiver.
Og så er det sgu meget ok at have en leverpostejs model  Icon_e_biggrin1
Svar
GS laver skønne og vilde skiver - og der er nok snart ikke den del af Japan de ikke har fået inspiration fra (ifølge deres marketing Icon_sign ) Så selv en leverpostejs-model er i min verden ikke kedelig…

Jeg kan virkelig godt lige kombinationen af dybblå skive og 44GS kassen Icon_hjerte

Du må lige give en melding hvis det engang skal videre Icon_rygklap
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KOP
Svar
(20-06-2022, 08:26 AM)KOP Skrev: İmage
Lidt japser polished


Sent from my iPhone using Tapatalk
Snakke vi GS dress og undtager de crazy lim. Ed modeller så mener jeg ikke det gøres meget bedre i dagens udvalg end den.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Seiko er bare fantastisk i alle prisgrupper

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Stensbjerg
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)