Nye Seiko Monstre
De nye monstre fra Seiko er på vej

İmage

İmage

İmage

Fotos fra Chino watch.

Viserne og skiven ser fine ud, men jeg ved ikke hvorfor der skulle smækkes en compas lynette på Icon_rolleyes

Prisen er dog knap så fin som på den originale monster.

Mere info her
Her

Jeg kan faktisk godt lide "guld" udgaven Icon_redface

Thomas
Svar
Super. Fedt at blive opdateret Icon_e_biggrin Det sorte falder bedst i min smag.

Umiddelbart kan jeg dog bedre lide de 'gamle' monstre - i 'modded' udgave... Enig i at prisen på $398 hhv. $438 er lidt peberet...
Svar
Den sorte ser rigtig fed ud, gad godt se den med en anden rem Icon_e_smile
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Urene har arvet rigtig mange træk fra Monster urene. Som jeg lige har forstået det, så er urene dog hjemmehørende i SARB-serien, og de er dermed ikke direkte divere - på trods af de 20BAR angivelse ... SARB-serien er normalt en dress serie med lidt "kant", og det må man da sige er lykkedes Seiko at skabe her. Fede er de i hvert fald Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Joepete Skrev:Urene har arvet rigtig mange træk fra Monster urene. Som jeg lige har forstået det, så er urene dog hjemmehørende i SARB-serien, og de er dermed ikke direkte divere - på trods af de 20BAR angivelse ... SARB-serien er normalt en dress serie med lidt "kant", og det må man da sige er lykkedes Seiko at skabe her. Fede er de i hvert fald Icon_e_biggrin

Ja men jeg har på fornemmelsen at SKX henfører til 7S26 værket da dette værk alle SKX urene har.

SARB startede ud med 6R15 værket som den nye monster serie også har fået, derfor tror jeg man har ændret modelnavn.

Men det er kun et gæt.

Thomas
Svar
Mange andre Seiko modeller indeholder 7S26 værket - inklusive mange ure i "5" serien, så jeg tror ikke den udelukkende kan "hænges op" på den.

SARB-serien har aldrig været tænkt som et diver ur, så derfor undrer det mig, hvis uret er tiltænkt som Monster urenes afløser. Det ville da også være første gang - for mig - at have set en diver fra Seiko, som ikke har "m" angivelsen på skiven, frem for "bar" angivelsen ... men hvem ved ?

Umiddelbart, så ville jeg henføre uret til "Alpinist" serien - godt nok en noget "frisk" en af slagsen - men en diver, det er jeg ret overbevist om, at det ikke er tiltænkt som værende. I øvrigt, så har de øvrige "Alpinist" ure både 6R15 værk og "bar" angivelse.
Svar
Kan godt være du har ret, den har jo også glasbagkasse, hvilket jo indikerer mere dress end dykkerur.

Men underligt at have glasbagkasse og så skrue krone, virker som et underligt mix?

Thomas
Svar
Skruekronen sikrer bl.a. vandtæthed - som jo ikke kun gavner under vand - men også under hårde vejrlig i naturen. Personligt, så tror jeg uret er beslægtet med ure i Fieldmaster, Landmaster, Alpinist og/eller Mapmeter serierne. Hvilken det præcist er, det tør jeg dog ikke byde endeligt på ... Icon_redface
Svar
den sorte ser flot ud.... den falder i hvert fald i min smag. Er de allerede tilgængelig på markedet?
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
İmage
Svar
Jeg skal da have den sorte.... Ingen tvivl. Og med et fedt værk (i forhold til det gamle).... Prisen afskrækker mig ikke.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)