case nummer ?
Kan man ud fra reference nummeret finde ud af hvilken rem og den slag der passer sammen ?

ref nummeret er 4614.30.02 men jeg er ikke for hardcore til at bruge omega´s egen hjemmeside, syntes ikke søgefunktionen er så god.

( eller også er det manden ) Icon_e_smile
grunden til spørgsmålet er at jeg har fundet en side hvor man kan bestille remme osv, men det er ud fra nummeret på huset til uret, f.eks 166.020 og 145.022 og den slags, men hvordan finder man det nummer. Så vidt jeg ved står det på bagsiden af dækslet på uret, og jeg skal ikke have noget klinket med at skille uret ad Icon_e_smile
Svar
Korrekt - du kan se case ref på indersiden af bagkapslen.

Få en urmager til at kikke ind og checke det. Iøvrigt så er ref 4614.30.02 ikke at finde på Omegas hjemmeside. Er for nyt.
Icon_+1
Svar
Jo den er. klik på linket
[url]"http://www.omegawatches.com/index.php?id=598&no_cache=1&pos=3" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.omegawatches.com/index.php?i ... he=1&pos=3[/url]
hvis ikke det er den rigtige model så vælg rose gold og silver dial.
Grunden til jeg vil have en ny rem magen til den originale er at den jeg får på uret er ikke OEM og sort.
Svar
sorry - du har ret - jeg var inde i vintage afdelingen....
Icon_+1
Svar
Bare ireterende at man ikke kan finde ud af hvor bred sådan en rem er.
Ville jo være fedt at have en bestilt hjem så den var her når uret kommer i næste uge.
Svar
Tomcat27 Skrev:Bare ireterende at man ikke kan finde ud af hvor bred sådan en rem er.
Ville jo være fedt at have en bestilt hjem så den var her når uret kommer i næste uge.
Ja sikke noget, jeg kunne jo heller ikke finde den på vintage delen. Nå men hvis du vil have noget originalt, så skal du jo til en Omega butik og de ved da bredden, eller bare ring til en, så skal de vel kunne fortælle dig det. Et gæt - 20 mm - men den kan også være 19 - så ring og spørg.
Ellers er der vel sælger af uret, han kender måske afstand mellem hornene?
Uret fortjener en ordentlig rem
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg mener den er 19mm og med normalt klassisk 18mm spænde
Svar
Min fejl.

Uret måler 20mm mellem hornene. En rem koster omkring de 2200-2400 kr. vil jeg gætte på.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)