Seiko Orange Knight
Så blev min Orange Knight sluppet ud af tolden og hjem til mig Icon_e_biggrin Modelbetegnelsen er SKXA61. Den adskiller sig fra White Knight og Black Knight modellerne på to punkter: Glat urskive (i modsætning den "hullede") og så ved den manglende røde tip på sekundviseren. Ellers er modellen samme størrelse som de to før-nævnte: 43mm x 50mm x 14mm. Det er altså ikke et lille ur, selv om det på billeder ser sådan ud. Uret har en super god bærekomfort, er let at aflæse og har smukt forarbejdede indeks markeringer - og så er lumen ret god Icon_e_biggrin Ligger du inde med Black Knight - eller kender en som gør - så hører jeg gerne fra dig, såfremt uret skal videre Icon_e_wink

Nedadgående horn, semi-dækket bezel, indrammede indeks markeringer og sort indrammede visere giver et godt kvalitetsindtryk.
İmage

Tsunami, bølger, skumsprøjt og stjerne signalerer at uret er et scuba diver ur (jf. "Lidt om vandtæthed" andetsteds)
İmage

Integreret lænke med wet suit extension. Seikos mest behagelige lænke i sin prisklasse - og så er det massive links Icon_e_wink
İmage

Super god bærekomfort
İmage

Lumen "lades" let op i dagslys, ligesom den holder godt meget af natten
İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Flot farve Icon_smil Gad godt se det med en gummerem på, hvis du lige får det på en dag Icon_e_smile
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki, du er ude efter SKXA51, som modellen med gummirem hedder Icon_e_wink Et par shots kan det godt blive til Icon_e_smile

Som HG altid har sagt til mig: "Der skal gummi på en Seiko diver!". Manden har jo nok ret Icon_e_wink
İmage

Endnu bedre bærekomfort end på lænken, da uret nu er lettere men uden at du ikke bemærker det på armen Icon_e_biggrin
İmage
Svar
..
Svar
Ja, Jens, du ved det jo: ORANGE er jo lige mig Icon_e_biggrin

Helt overordnet, så vil jeg om Knight serien sige, at den overgår Monster urene i value for money kategorien. Knight urene er meget tæt på Sumo, uden dog at røre den Icon_e_wink
Svar
kan normalt rigtig godt lide dine seikøer, men denne er ikke mig.
Den orange skive og urets øvrige elegante udtryk, synes jeg peger i hver sin retning.

Den er ligesom for pæn til orange-diver-skive.

Som altid super gode billeder.

Også enig med HG: Seiko divere skal have gummirem eller en rå læderrem á la dem Submersible laver......

MVH

SK
/SK
Svar
Joepete Skrev:Micki, du er ude efter SKXA51, som modellen med gummirem hedder Icon_e_wink Et par shots kan det godt blive til Icon_e_smile

Som HG altid har sagt til mig: "Der skal gummi på en Seiko diver!". Manden har jo nok ret Icon_e_wink
İmage

Endnu bedre bærekomfort end på lænken, da uret nu er lettere men uden at du ikke bemærker det på armen Icon_e_biggrin
İmage

Ser super fed ud med den rem, det er lige mig Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Super cool, flot farve Icon_e_biggrin

Mvh.
Allan
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)