Afstemning: Gider du kigge på Seiko ure ved en ur rally udstilling ?
Ja
Nej
[Vis resultater]
Afstemningen lukkes på: 26-10-2718

Gider du kigge på Seiko ure ved en ur rally udstilling ?
Vintage Seiko og nye Seiko divere vil være repræsenteret.

Ærligt svar efterspørges - tak Icon_e_wink
De venligste hilsner, John
Svar
Ja selvfølgelig. Specielt vintage delen ville jeg finde spændende!
Svar
Helt 110% da - ja jo vintage, men alt andet- Man kører langt for at se en masse hyggelige mennesker, men man ser da DRØNgerne ure man ikke ser dagligt - så YES COME ON vi vil nyde det

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej

Jeg vil meget gerne kiigge på Seiko ure, da vi ikke ser dem så tit som Rolex og Omega, og jeg samler selv på Seiko, Rolex, og Omega, men det er ikke så tit at man ser en sjælden Seiko som en sjælden Omega eller Rolex.

MVH Peter
İmage
Svar
Vil også gerne kigge på Seiko. Undre mig lidt over at der er så mange der tilsyneladende ikke vil...
Svar
Jeg vil gerne. Ikke fordi det nødvendigvis er Seiko men jeg synes altid det er interessant at se hvad andre sætter pris på. Der er da også enkelte modeller der ser flotte ud både nye og vintage.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Helt sikkert Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
JA DA!!! Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Ja Tak!
... Jeg "gider" kigge på alle de ure, der overhovedet kommer med til "UR09".
Et årsmøde er den enestående mulighed for at "møde mennesket bag uret", og ikke blot læse på forum om hans begejstring for det; men også at opleve den.
Det er også stedet, hvor man kan lade sine "mærke skyklapper" falde, lade sig inspirere, se andre vinkler og hvilke egenskaber andre vægter højt for deres ur.

Selv prøver jeg på forum, at beskrive hvad der interesserer eller begejstrer mig ved urene jeg samler på.
Men jeg insisterer ikke på, at andre par tout skal dele denne interesse, snarere opleve en forståelse for min begejstring.

Så lad os endeligt se nogle "japsere" og andre Sikoer, enten i fri udstilling, eller i udstillings konkurrence og navnligt "møde mennesket bag uret".

Ur Rally 2009 - Vi ses
Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Ja da......det er lidt ligesom at komme til (familie-)fest og så komme til at sidde ved siden af én der har en helt anden interesse end en selv - spændende!

PS! Har da selv to Seiko'er - og en MM på ønskelisten!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)