Hamilton Khaki Diver
Hvad ville du betale for dette ur?

İmage
İmage
İmage

Overvejer at byde på det. Tror lige det er noget for Susanne....

Forventer det kan købes for 250 euro.....
Svar
Et par tusinde er vel ikke helt ved siden af, så kan du holde den hjemme til 250 euro, tror jeg du har gjort en udemærket handel. Iøvrigt et meget fedt ur.
Svar
DonWerner Skrev:Et par tusinde er vel ikke helt ved siden af, så kan du holde den hjemme til 250 euro, tror jeg du har gjort en udemærket handel. Iøvrigt et meget fedt ur.

Ja, det ser godt ud. Dog kun vandtæt til 100m, så diver er det jo ikke rigtigt...... Men Swiss Made, ETA værk......
Svar
Personlig ikke et ur jeg ville give noget for,lidt for meget show og for lidt go
til min smag.

Så har den også glas bagkasse uden at den (syntes jeg) har
noget at vise frem.

Men er uret pengene værd for dig så er det bare go for it,
skulle du blive skuffet er beløbet for uret ikke noget der vælter privat økonomien Icon_cool
Svar
Tukjær Skrev:Hvad ville du betale for dette ur?

Den er fandeme da fed! Sådan en kunne jeg godt bruge som dagligt ur. Er det gummirem med syninger?

Mvh.
İmage
El Primero...36.000 bph.
I've got Ball's of steel and titanium......
Svar
ChronoMaster Skrev:

Den er fandeme da fed! Sådan en kunne jeg godt bruge som dagligt ur. Er det gummirem med syninger?

Mvh.
Det må det være - og den røde syning (og så kan man jo lide den eller ikke) passer knagme flot med det røde på skiven og sekundviseren. Meget sjovt med gummi med syning
Jeg har også ind imellem et nyt ur på - ikke så dyrt men sjovt nok - idag dette St Gallen Rescue watch med 4 delt sekundviser (så skal man hurtigt kunne tage puls og ånddræt) og let at desinficere med rem af. Carbon dial og gummirem
Sælgers billeder fra jeg købte det for ca 1,5 år siden
İmage
İmage
İmage
İmage
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
ChronoMaster Skrev:

Mvh.
Det må det være - og den røde syning (og så kan man jo lide den eller ikke) passer knagme flot med det røde på skiven og sekundviseren. Meget sjovt med gummi med syning
Jeg har også ind imellem et nyt ur på - ikke så dyrt men sjovt nok - idag dette St Gallen Rescue watch med 4 delt sekundviser (så skal man hurtigt kunne tage puls og ånddræt) og let at desinficere med rem af. Carbon dial og gummirem
Sælgers billeder fra jeg købte det for ca 1,5 år siden
İmage
İmage
İmage
İmage
vh

Det ligner mere en mølle Icon_e_biggrin Men sjovt med et ur hvor man tydeligt kan se formålet.
Marathon SAR maj 2006 udgave, med mable leaf bracelet. Whoop Whoop
Svar
Sjov sekundviser men har den ikke liiige travlt nok Icon_e_wink Icon_e_biggrin
Svar
Et link til Hamilton uret,

[url]"http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en-us/collection/?c=KA&y=86&p=282" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hamiltonwatch.com/webapp/en- ... y=86&p=282[/url]" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Jeg kan godt lide uret, og ville ikke have noget imod at give 250 euro for det. Kan du bære et tab på 50 euro eller noget i den stil skulle du nok hurtigt kunne komme af med det, hvis det viser sig, at det ikke er noget hit derhjemme.
Just because you're paranoid
Don’t mean they're not after you
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)