Nyt ur til fruen
Så kom det fine ur jeg købte i støtteuktionen for BM.

Bare for en ordens skyld - jeg har også betalt det Icon_e_smile

Men som jeg forventede er det en fin lille Chronograf - og det blev da også straks gaflet af Conni som nu går med det på 3. dag.

Men da der var ret ringe billeder i auktionsanoncen synes jeg lige jeg vil dele et på gode billeder med jer. Især skiven er jo flot, men finish er jeg også duperet over. Eterna lader ikke Omega noget tilbage at ønske. Også bagsiden er i dette tilfælde fuldt på højde!

İmage

İmage
İmage

İmage

İmage

Jeg undrer mig stadig over at ingen ville byde mere end 3K for uret - jeg bød nærmest for sjov!

vh baun
Svar
Flot ur, uden tvivl. Bestemt noget pænere på disse billeder end de oprindelige auktionsbilleder. Icon_e_wink

Lidt sjovt du altid bruger en kalender som baggrund på dine ur-billeder. Ligger der nogen særlig grund bag dette valg?
Svar
Absolut et dameur!
Svar
DonWerner Skrev:Flot ur, uden tvivl. Bestemt noget pænere på disse billeder end de oprindelige auktionsbilleder. Icon_e_wink

Lidt sjovt du altid bruger en kalender som baggrund på dine ur-billeder. Ligger der nogen særlig grund bag dette valg?

Ja der er selvfølgelig en grund til at jeg bruger et kalender som baggrund.

Jeg så at Uhrmageriet altid bruger landkort og Mølbak altig bruger nodeark... og jeg kunne lide tanken om at bruge det samme hver gang.

Det er en fordel at bruge noget som har en passende struktur og som har hvide felter (så kan man justere farven) - og så er en kalender jo også en slags tidsmåler. Prikken over i'er var at det første ur jeg satte mig for at tage gode billeder af også var et Omega Calendar....

Og billederne blev så gode at jeg fortsatte med at bruge denne kalender.

İmage

İmage

İmage

vh Baun
Svar
Bestemt et lækkert ur.

Jeg har altid været meget facineret af Kontiki og de andre Heyerdahl-ekspeditioner. Hvad er forbindelsen mellem ekspeditionen og uret dér? Ved nogen mon det?
Svar
Hej Baun

Eterna Kontiki chronographen som du købte var oprindeligt et ur jeg fik i bytte på et nyt Omega ur. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hej Baun

Eterna Kontiki chronographen som du købte var oprindeligt et ur jeg fik i bytte på et nyt Omega ur. Icon_e_smile

MVH Peter

Ja og det kan jo gå den vej igen. Nu må vi se om Conni holder ved den. Det kan jo også være at en af de unde piger i familien falder pladask for den. Det er i hvert fald et meget specielt ur - og særdeles egnet til en pige der tør skille sig lidt ud - ikke lige Rolex eller Omega, men som ved at Eterna også står for super ure.

Størrelse på ca 36 mm er jo også perfekt til piger som er til store ure.

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)