pris på omega 22545000
hej er der nogle der ved hvad prisen på et omega seamaster 22545000 var da det var nyt Icon_question hilsen peter g
Omega semaster sort.22545000.
Omega semaster plaet ocean.45,5
Certina pilot ds.
Seiko monster sort.
Seiko monster orange.
Seiko sportura.

skal du have alarm så ring. <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.grane-service.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.grane-service.dk</a><!-- m -->" onclick="window.open(this.href);return false;
Svar
Mener DKK 13.900 i 2007 og DKK 14.400 i 2008.........
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Jeps 14400,- på salgsskiltet. Men det kunne handles til bedre pris Icon_e_biggrin
Omega Seamaster 2254.5000
Steinhart Ocean One

Svar
DSfirst Skrev:Jeps 14400,- på salgsskiltet. Men det kunne handles til bedre pris Icon_e_biggrin

Godt man nåede at få fat i et inden det var for sent
Steinhart Ocean One

Svar
Jeg har været i Bonells i Fields i dag. De har stadig 2 tilbage. Faktisk har de noget af det største Omega udvalg jeg har set længe.
Svar
Mester Skrev:Jeg har været i Bonells i Fields i dag. De har stadig 2 tilbage. Faktisk har de noget af det største Omega udvalg jeg har set længe.

Skynd dig at købe et Mester. Håber at du stadig er glad for dit oris TT1 Icon_e_wink

Det ville være et kønt par

İmage
Steinhart Ocean One

Svar
Du kan tro jeg er super tilfreds med mit Oris som sidder fast på min arm når jeg ikke jobber... Det er rigtigt fedt at gå med. Stort og iøjnefaldende og dog så let at det er meget behageligt at gå med, og så er det ikke et ur man ser hver dag.

MEGET TILFREDS....
Svar
Mester Skrev:Du kan tro jeg er super tilfreds med mit Oris som sidder fast på min arm når jeg ikke jobber... Det er rigtigt fedt at gå med. Stort og iøjnefaldende og dog så let at det er meget behageligt at gå med, og så er det ikke et ur man ser hver dag.

MEGET TILFREDS....

Godt at høre. Også et fedt ur Icon_cool
Steinhart Ocean One

Svar
DSfirst Skrev:
Mester Skrev:Du kan tro jeg er super tilfreds med mit Oris som sidder fast på min arm når jeg ikke jobber... Det er rigtigt fedt at gå med. Stort og iøjnefaldende og dog så let at det er meget behageligt at gå med, og så er det ikke et ur man ser hver dag.

MEGET TILFREDS....

Men det er da netop et ur man skal jobbe med. Et tool ur af bedste skuffe der kan holde til at blive brugt Icon_e_wink
Steinhart Ocean One

Svar
DSfirst Skrev:
DSfirst Skrev:

MEGET TILFREDS....

Men det er da netop et ur man skal jobbe med. Et tool ur af bedste skuffe der kan holde til at blive brugt Icon_e_wink

vel lidt afhængig af hvilket job man har - også?

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)