Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg tror aldrig at Deepsea kommer ned på 30k, måske i nærheden af 40k, men ikke mindre.
MVH Peter
•
Svar: 1,427
Tråde: 84
Modtaget Likes: 4 i 4 svar
Givet Likes: 6
Jeg går med et "mærke-ur" fordi jeg synes det er fedt....jeg har mødt meget få der siger: "Orv, fedt et Omega Seamaster/Speedmaster...er det ikke det ur der...?" Eller: "Det er da et automatik/manuelt ikk'?"
De fleste siger bare, hvis de overhovedet bemærker det, "Nå" og aner ikke hvad et Omega eller Rolex er....(måske bevæger jeg mig bare i de "forkerte" kredse!)
Problemet er mange gange også at det er svært (umuligt) at se forskel på et ur til 40-50k og en Seiko til 1-2k eller et fake til 40-50 kr!
Så: Gå med et ur fordi DU synes det er fedt - op i r**** med hvad andre mener!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not"
IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings
•
Svar: 417
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg synes det er lidt problematisk.. Synes jeg ser mange flotte og dyre ure som jeg kunne tænke mig.. Men så ser jeg brugt priserne på dyre og ikke så kendte mærke og så fortryder jeg hurtigt. Desværre men det er ting man er nød til at tage med i sine overvejelser når man køber og sælger ure... Og så ender det tit med Omega og Rolex og andre kendte mærker selvom det er lidt kedeligt.
Mvh Bjarne
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Mester Skrev:Jeg synes det er lidt problematisk.. Synes jeg ser mange flotte og dyre ure som jeg kunne tænke mig.. Men så ser jeg brugt priserne på dyre og ikke så kendte mærke og så fortryder jeg hurtigt. Desværre men det er ting man er nød til at tage med i sine overvejelser når man køber og sælger ure... Og så ender det tit med Omega og Rolex og andre kendte mærker selvom det er lidt kedeligt.
Mvh Bjarne
Hvorfor køber du dem så ikke brugte - det må da være langt det bedste hvis du synes "dyre og ikke så kendte mærker" er bedst?
Jeg går med Omega Vintage fordi jeg holder af dem og synes de er flotte. Det giver mig mulighed for at have en samling, som samtidig kan bruges i dagligdagen. Skønt. I modsætning til fx. frimærker og håndlavede knive og jagtgeværer!
vh Baun
•