Memomatic
#1
Fik lige lyst til at vise mine memo'er, frem med dem I har!

Baun, Loncar, er der flere?

İmage
İmage
Svar
#2
Før den fik original krone og pusher ´+ ny rem.

İmage

Den ringer på minuttet!

Den samme som din. Og du fik dem vel for en slik - samlet Icon_question Icon_question Icon_question
Icon_+1
Svar
#3
Der var jo den der radiale børtning igen - som Geodoc beskrev den (tror jeg) i en anden tråd
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#4
Loncar Skrev:Før den fik original krone og pusher ´+ ny rem.


Den ringer på minuttet!

Den samme som din. Og du fik dem vel for en slik - samlet Icon_question Icon_question Icon_question

Nej for f... Det ene er hentet i Sverige og det andet i Berlin. De ligger mig bekendt ikke og roder til en slik nogen steder! Du måtte så vidt jeg husker også ned i foret for at sikre dig din!
Svar
#5
Memomatic med original lænke

Beskrivelse:

Mærke og model: Omega Seamaster Memomatic, Automatic.
Årgang: 1971
Kasse: Rund, stål, meget fin stand med få brugsspor
Højde: x mm
Diameter: 40 x 50,5 mm uden krone
Skive: Blå mørk og lys, perfekt stand
Rem: Original lænke
Caliber: Automatic 980, baseret på Lemania 2980, stand 2
Caliber nr.: 33327088
Ref. Nr.: 166.0071

Eneste Omega med alarm og eneste ur med alarm hvor både time og minut indstilles


İmage
İmage
İmage



vh Baun
Svar
#6
Flotte Memomatic´er... Hvad koster de cirka i god stand? Kunne godt tænke mig en.....
Svar
#7
Stenbukken Skrev:Flotte Memomatic´er... Hvad koster de cirka i god stand? Kunne godt tænke mig en.....

Jeg ved jo selvfølgelig hvad jeg har givet for mine, men jeg ved ikke rigtigt hvad de handles til.
Mit bud er at du vil få svært ved at finde et i god stand til under 8K.

Men måske andre har mere styr på priserne, der handles ikke mange herhjemme tror jeg?
Svar
#8
Det er sjovt ur pga. værket og og alarm functionen. Jeg mener at det er muligt at sætte en 1171 lænke på 612 endestykker.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)