20-01-2009, 03:16 PM
Jeg har idag modtaget en pakke med 5 Omegaer som jeg havde købt af Niels.
Vi havde en god snak om urene og jeg var tryg ved at handle uden at have haft urene i hånden. Niels kunne gøre rede for hvert urs kvaliteter og også evt. svagheder.
Jeg overførte penge - og samme dag de var på Niels konto blev urene behørigt pakket og sendt recommanderet og som værdipakke.
Jeg modtog pakken idag (dagen efter den blev sendt) og alt var som aftalt - nærmest lidt bedre
- og oven i hatten fik jeg også en del gamle Omega "ting" som enhver Omega samler altid synes det er sjovt at have. Se billeder i en anden tråd på Omega forum!
Iøvrigt havde vi en perfekt mail udveksling mens det stod på, så man altid vidste hvor vi var i processen! Super!
Mine bedste anbefalinger til Niels!
vh Baun
Vi havde en god snak om urene og jeg var tryg ved at handle uden at have haft urene i hånden. Niels kunne gøre rede for hvert urs kvaliteter og også evt. svagheder.
Jeg overførte penge - og samme dag de var på Niels konto blev urene behørigt pakket og sendt recommanderet og som værdipakke.
Jeg modtog pakken idag (dagen efter den blev sendt) og alt var som aftalt - nærmest lidt bedre
Iøvrigt havde vi en perfekt mail udveksling mens det stod på, så man altid vidste hvor vi var i processen! Super!
Mine bedste anbefalinger til Niels!
vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)