Casio ur - hvad skal jeg købe?
Efter at have set de flotte G-Shock ure, må jeg selv på jagt efter et og vil i den forbindelse gerne have lidt hjælp.

Uret skal være stort, over 45 mm i diameter og indeholde temperaturmåler og selvfølgelig et stopur og noget nedtælling.

Der må ikke være noget som er guldfarvet på uret, da jeg ikke kan klare denne farve.

Så drenge hvad er mine muligheder og hvor findes de så billigst?
Svar
Riseman Icon_e_wink
Svar
Ifølge DonWerner er der i enkelte af G-Lide og X-Treme modellerne temperaturmåler, så måske du skulle kigge efter nogle af dem også - i tilgift til Riseman.

Priserne er lige nu vanvittigt lave på ebay.co.uk. Det kan faktisk ikke engang betale sig at få dem direkte fra Hong Kong, som markedet er lige nu ... Icon_e_biggrin
De venligste hilsner, John
Svar
Det er dog uden termometer, men koster så også kun 475 kr. leveret fra England. Vejl. i DK er kr. 1098. Så det er en god besparelse.

İmage

Det er så billigt, at det kan sælges hvis det ikke er noget.
Svar
Dén Mudman står på min liste på ebay.co.uk Icon_e_wink Sindssyg god pris Icon_e_smile
Svar
Du kan også prøve og kigge efter Casio Protrek serien. De har indbygget temperaturmåler, højdemåler og kompas plus selvfølgelig alle standard funktionerne. Igen er de billigst på ebay.
Svar
Jeg er osse gået lidt i G-Shock mode og overvejer kraftigt denne retrosag som ovenikøbet er radiostyret.

Til omkring 500-

İmage
Svar
Som jeg har forstået det, så er 5600 serien også en populær serie, hvor du får god value for money.

Personligt, så kan jeg godt lide retro looket, imens andre beskylder uret for at ligne de billige Casio ure - smag og behag Icon_e_wink
Svar
Mester Skrev:Jeg er osse gået lidt i G-Shock mode og overvejer kraftigt denne retrosag som ovenikøbet er radiostyret.

Til omkring 500-

http://i278.photobucket.com/albums/kk81/...mbnail.jpg
Hvor ser du den er radiostyret?
- Det er også soldrevet. Icon_e_smile

TT:
Jeg skal også have et Casio, har ledt længe, ved ikke om det skal være sort eller hvidt men det skal hvertfald være et 5600. Icon_e_smile
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
Svar
Proxi Skrev:
Mester Skrev:Jeg er osse gået lidt i G-Shock mode og overvejer kraftigt denne retrosag som ovenikøbet er radiostyret.

Til omkring 500-

http://i278.photobucket.com/albums/kk81/...mbnail.jpg
Hvor ser du den er radiostyret?
- Det er også soldrevet. Icon_e_smile

TT:
Jeg skal også have et Casio, har ledt længe, ved ikke om det skal være sort eller hvidt men det skal hvertfald være et 5600. Icon_e_smile

Tjek Casios hjemmeside.

Det er vist en ny model. Skriver fra min mobil og kan desværre ikke linke.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)