Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Mikael - tak fordi du hælder salt i såret

Jeg stod med den i hånden til en god pris men tænkte: "Den kan jeg altid købe..."
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 1,174
Tråde: 164
men udgået Panerai stiger vel allerede på 2-4 år i modsætning til Rolex, der nok kræver lidt længer tid. FX. min 188, der oz udgik i 96 (700 stk. prod.), ses forsøgt solgt til 7k$ ( og så lige plus moms, noget der ligner 45k kr)
Mikael
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Hvilken er at foretrække, hvis valget står mellem PAM190 og PAM268?
Pros and cons?
Sidstnævnte fremgår ikke af Paneristi... Er den en substitut for førstnævnte?
OP XIV mod P2002? Ud over en dato...
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Værkmæssigt ville jeg mene det er ca. samme niveau. De nye Panerai in-house værker er absolut fine. Dog kan jeg bedre lide skive lay out´et på pam 190. Har aldrig været den store fan af den liniære power reserve indikator på in-house værkerne
Samlermæssigt tror jeg også mere på 190. Det er slut med JLC værkerne og på sigt tror jeg de vil rykke mere end in-house modellerne.
/Mads
•
Svar: 665
Tråde: 88
Kan kun anbefale PAM190 - lækkert værk og mere "understated" end in-house værkerne, hvilket efter min mening klæder et radomir.
Panerai bruger også deres inhouseværker i fx PAM233 men på en eller anden måde passer det bedre til 1950 kassen end til Radomir
•
Svar: 3,308
Tråde: 195
Modtaget Likes: 1,436 i 469 svar
Givet Likes: 802
Mikael Lange Skrev:godt nok også noget af en skønhed, mums...næste års (jeg fornægter finanskrisen) projekt?

Mikael
Pænt, flot, lækkert og enkelt - og FEDT værk
Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse
Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
•