listepris 08?
hej, er der nogen der får listepris fra klarlund på de nye '08 modeller?
er i interesset i 26, 310, 311 & 317...

på forhånden, tak.
Svar
PAM 26 = 44.300 Dkr.

PAM 310 = 42.800 Dkr.

PAM 311 = 105.000 Dkr.

PAM 317 = 127.000 Dkr.

Vil mene de holder. Det er priserne fra Klarlund.
Svar
... 26'eren kan du vist godt opgi' at finde til listepris! Den er meget efterspurgt og har allerede en voldsom stigning på second-hand markedet!

Mvh
Icon_e_surprised leJ
Svar
jeg står på venteliste til 26 siden april, men tror ikke der er udsigt til at få den på noget som helst tidspunkt... Icon_e_sad
Svar
Jeg står også på venteliste til en Pam 26'er.

Jeg er den 3 på listen, og kender de 2 foran mig, og de skal nok tage deres ur når det kommer.

Jeg talte med Ronny fra Klarlund her for ca. 4 uger siden, og han havde fået oplyst, at Klarlund var sikret 1 stk. men der var dog mulighed for at de kunne være heldige og få 2 stk.

Så hvis du står på venteliste ved Klarlund, ja så kommer der nok ikke en 26 lige foreløbig.

MVH

Jacob K
Svar
Jeg vil tro at der er større chance for at få en ny model hvis man kontakter en af Panerais butikker i stedet for de lokale AD (selvom man jo helst vil bruge de lokale). Man skal stadigvæk være hurtig ude men de får flere enheder til butikkerne end fx Klarlund.

Har I prøvet en mail til Firenze?
Svar
Kan man ikke bestile et Panerai katalog 08 hos klarlund?
Svar
Peter V Skrev:Har I prøvet en mail til Firenze?

lyder som en go ide Icon_e_smile
Svar
har allerede fået en PAM 310 tilbud fra boutique i Portofino.

En andet bud er en brugte PAM 52, gammel 40mm chrono med zenith værk.

Um..svært at vælge.... jeg bedste kan lide 310 ansigt men også fortrækker en zenith see-through bagsiden på 52.
Svar
...men 40mm PAMs er ikke rigtige PAMs vel Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)