Afstemning: Hvilken Diver skal jeg købe næste gang?
Breitling Avenger Seawolf Titanium
Breitling Avenger Seawolf Stål (ny model)
Breitling SuperOcean Heritage 46 Sort
Omega Planet Ocean XL Sort
[Vis resultater]

Hvad skal jeg vælge?
"Mangler" en fed Diver mere..... Men hvilken skal det være?

Breitling Avenger Seawolf Titanium (skal være med den nye lænke)
İmage

Breitling Avenger Seawolf Stål (ligner måske min Steelfish for meget..)
İmage

Breitling SuperOcean Heritage 46 (skal være med lænke)
İmage

Omega Planet Ocean 45mm (er den for tæt på 2254'eren)
İmage

Skal jo "passe" sammen med disse ure, hvoraf der nok bliver solgt et par stykker.....
İmage
Svar
Den superocean ser alt for fed ud. Det bliver nok den jeg ville vælge af de fire valgmuligheder uden at jeg overhovedet ved hvordan den ligger prismæssigt i forhold til de andre.

Lad det samtidig være sagt at jeg synes at Planet Ocean er et rigtig lækkert ud. Jeg prøvede det i forbindelse med et urtræf ved dig for noget tid siden, og var virkelig imponeret. Superocean har jeg ikke set in real life, men på billeder ser det rigitig fedt ud!
Svar
MortenKoch Skrev:Den superocean ser alt for fed ud. Det bliver nok den jeg ville vælge af de fire valgmuligheder uden at jeg overhovedet ved hvordan den ligger prismæssigt i forhold til de andre.

Lad det samtidig være sagt at jeg synes at Planet Ocean er et rigtig lækkert ud. Jeg prøvede det i forbindelse med et urtræf ved dig for noget tid siden, og var virkelig imponeret. Superocean har jeg ikke set in real life, men på billeder ser det rigitig fedt ud!

Prismæssigt er de meget tæt alle sammen, dog vil jeg købe brugt. Der bliver det svært at finde den nye Seawolf endnu. De 3 andre ligger fra ny, på ca. 22-23k..... Brugt 7-10k mindre.....
Svar
Omega PO og Breitling SuperOcean Heritage 46 er begge meget flotte. De 2 andre er slet ikke min smag.

vh Baun
Svar
Jeg har stemt Omega PO, men Breitling SuperOcean Heritage 46 er også fedt - men jeg blev lidt skuffet da jeg så den i virkeligheden.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Personligt er jeg ligenu mest interesseret i SuperOcean Heritage, bl.a. fordi det er den som er længst fra det design mine andre ure har. Og så er det jo et smukt ur..... Til gengæld er det nemmere at finde PO'en til en god pris. Omvendt er der flere som har det.....
Svar
Hej jeg synes Omega PO og Breitling SuperOcean Heritage
Svar
Prøv dette link, og vælg sort kroko rem til SuperOcean Heritage...... Det ser super godt ud.....

[url]"http://www.breitling.co.jp/fitting/">http://www.breitling.co.jp/fitting/[/url]
Svar
Havde helt sikkert taget et SW Titan med den nye lænke det er deres flotteste diver Icon_cool

Ps jeg havde solgt de 2 øverste fra dit kasse billede
jeg syntes ikke rigtig at de design mæssigt passer i din samling

Føj hvor er dit IWC AT LÆKKER Icon_e_wink Icon_cool Icon_cool
Svar
Jeg ville vælge Breitling Super Ocean Heritage, og gerne med kroko-rem, da jeg ikke er vild med lænken.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)