Seiko Sumo......
Nogen som har et i KBH jeg kan se og prøve????

Vil gerne se hvor stort det er.....

Julehilsner
Svar
Submersible Skrev:Nogen som har et i KBH jeg kan se og prøve????

Vil gerne se hvor stort det er.....

Julehilsner

Har jo ikke safirglas.......
Svar
Tror man kan finde et safir og eftermontere.

Har bestilt et til mit Seiko Monster....

Mødes med Hr. Korsbek på torsdag til brunch i byen. Så får jeg lænken alle har gået og ventet på - jeg går bare ikke med lænke.
Svar
Submersible Skrev:Tror man kan finde et safir og eftermontere.

Har bestilt et til mit Seiko Monster....

Mødes med Hr. Korsbek på torsdag til brunch i byen. Så får jeg lænken alle har gået og ventet på - jeg går bare ikke med lænke.

Det kan du jo komme til..... Icon_e_wink
Svar
jeg hader lænker, sådan er det bare.

Måske det er noget af det eneste ud over små ure jeg aldrig får - et ur som sidder med lænke i min urboks.
Svar
Submersible Skrev:jeg hader lænker, sådan er det bare.

Måske det er noget af det eneste ud over små ure jeg aldrig får - et ur som sidder med lænke i min urboks.

Jeg er både for og imod, som du ved.... Til tider vil jeg kun gå med læder. Lige nu forsøger jeg mig med gummi på Debaufre'en.....

På tirsdag får jeg IWC Aquatimer med lænke, velcro strap OG gummirem. Så er der lidt at vælge imellem..... Icon_e_wink
Svar
men sådan er vi forskellig.
Svar
Designmæssigt er der gjort rigtig meget for at få uret til at føles behageligt på armen. Det projekt er Seiko lykkedes rigtig godt med !

Hvis du påtænker at sætte rem på uret, så vær opmærksom på, at hornene er forholdsvist lange. Der opstår nemt et hul mellem rem og urkasse, som ser ret stort ud. Det kan undgås ved at montere en Nato rem - hvis du er til sådan nogle ...

Sumo Bond og Seiko Tuna Can er mine klare hverdags-ur-favoritter Icon_e_biggrin

İmage
De venligste hilsner, John
Svar
Men der må da være en i KBH området som har et jeg kan se og prøve.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)