Må jeg bede om en GOD kop te - tak!
#21
bjorn_e58 Skrev:1: Hvad er det der "the" for noget? Jeg kender det godt nok som et helt almindeligt engelsk ord, men det findes ikke i min danske ordbog - som endda er i fem bind.
/Bjørn.
Nå nej - det er jo bare te - jeg får for lidt af det.

Tea - the - te - tea spoon - the spoon - te ske - - do you want a tea spoon or just the spoon? sikker dog noget - så ja godnat Icon_e_smile
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#22
jacob jensen Skrev:Skummetmælk fra f.eks thise (halv jersy halv sortbroget køer)
giver en mælk med meget smag og det er ikke tyndt.

Vand hvis jeg en sjælden gang drikker det tager jeg fra amerikaner køleskabet så er det også koldt (ellers bruger jeg kun vand i isterninger)

Jeg nægter konsekvent at købe kildevand på flasker
det er kejseren i nye klæder for mig Icon_e_biggrin
Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet.

Vil tro at du kan finde det i Holbæk, og ellers skal du bare lidt længere imod øst. Måske den gamle Strandberg (nu Superbest) har det i køledisken.
Svar
#23
Fabritius Skrev:
jacob jensen Skrev:Skummetmælk fra f.eks thise (halv jersy halv sortbroget køer)
giver en mælk med meget smag og det er ikke tyndt.

Vand hvis jeg en sjælden gang drikker det tager jeg fra amerikaner køleskabet så er det også koldt (ellers bruger jeg kun vand i isterninger)

Jeg nægter konsekvent at købe kildevand på flasker
det er kejseren i nye klæder for mig Icon_e_biggrin
Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet.

Vil tro at du kan finde det i Holbæk, og ellers skal du bare lidt længere imod øst. Måske den gamle Strandberg (nu Superbest) har det i køledisken.
Rema 1000 har det helt generelt - besværlige poser - men ja da, fin nok mælk
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#24
hannover_dk Skrev:
Fabritius Skrev:Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet.

Vil tro at du kan finde det i Holbæk, og ellers skal du bare lidt længere imod øst. Måske den gamle Strandberg (nu Superbest) har det i køledisken.
Rema 1000 har det helt generelt - besværlige poser - men ja da, fin nok mælk
vh
Troede de solgte i et begrænset geografisk område.
Svar
#25
Den skal bestemt tjekkes ud takker Icon_cool Icon_cool
selvom det ikke er særlig smart de køre med mælken i poser Icon_e_confused Icon_e_biggrin
Svar
#26
Fabritius Skrev:
hannover_dk Skrev:
Fabritius Skrev:Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet.

Vil tro at du kan finde det i Holbæk, og ellers skal du bare lidt længere imod øst. Måske den gamle Strandberg (nu Superbest) har det i køledisken.
Rema 1000 har det helt generelt - besværlige poser - men ja da, fin nok mælk
vh
Troede de solgte i et begrænset geografisk område.
Tja muligt men i alle fald København og Tisvilde som jo er lidt forskellige områder - men jeg tør da ikke garantere Denmark-wide Icon_e_smile De har også kernesmør i pergament papir -
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#27
hannover_dk Skrev:
Fabritius Skrev:
hannover_dk Skrev:
Fabritius Skrev:Gør dig selv en tjeneste, og se om du kan finde noget skummetmælk fra Osted (Den i "poserne") Thises er ok, men Osteds er langt bedre. Jeg drikker ikke andet.

Vil tro at du kan finde det i Holbæk, og ellers skal du bare lidt længere imod øst. Måske den gamle Strandberg (nu Superbest) har det i køledisken.
Rema 1000 har det helt generelt - besværlige poser - men ja da, fin nok mælk
vh
Troede de solgte i et begrænset geografisk område.
Tja muligt men i alle fald København og Tisvilde som jo er lidt forskellige områder - men jeg tør da ikke garantere Denmark-wide Icon_e_smile De har også kernesmør i pergament papir -
vh
Deres smør er rigtig godt. Ærgeligt at det ikke passer ind i kostvanerne Icon_e_smile
Svar
#28
Hej

Put dit ur i kølerskabet, hvis det ikke skal svede. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)