Rolex udstilling ved Klarlund
Hej

Når man annoncerer at man har en udstilling med vintage Rolexure og at denne vil løbe til og MED d. 27/11-2008, ja så mener jeg helt klart at man skal stå ved det.

Da vi var to mand derinde i går fik vi den undskyldning at udstillingen var pakket ned og sendt ud til Dansk Yacht Club, hvor den skulle vises om aftenen.

For mit vedkommende gik der lidt skår i den holdning jeg ellers har haft til Klarlund, som værende en seriøs og dybt professionel forretning.

Mvh.
Svar
Jeg har desværre oplevet lignende ting hos Klarlund. F.eks. ringede jeg engang for at bekræfte at de havde et ur på lager som jeg var interesseret i. Jeg sagde at jeg ville komme samme dag. Da jeg så kom 2 timer senere, så var uret ikke pakket ud, og de blev nærmest fornærmede over, at jeg bad dem forsøge at finde det imens jeg løb et par andre ærinder. Det er altså den slags oplevelser der trækker mere og mere i retningen af at købe over nettet. Hvis ikke en fysisk butik kan yde bedre service, hvorfor skal man så betale ekstra for at handle der?

Peter
Svar
ja det er brandærgeligt når de fysiske butikker ikke selv anerkender deres kernekompetencer. Jeg vil sgu gerne støtte dem så meget jeg nu syntes er rimeligt og overkommeligt men når de ikke yder den anden vej ser jeg heller ingen grund til at benytte dem fremfor internettet....
Svar
Det er rigtigt kedeligt - men det kunne være at Klarlund var uden skyld (uden at jeg ved noget om det).
Fra min tid i butik, blev vi også lovet dit og dat af leverandøren og lige pludselig skulle det hele pakkes ned og sendes videre.

Med al den "ros" som Klarlund ellers får herinde, så tror jeg ikke at det er med deres gode vilje af de ikke havde udstillingen til pågældende dato.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Ja, men ledelsen ved Klarlund skal jo stadig sige god for at flytte udstillingen...!!

Mvh.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)