Frankenstein ombygning af GMT-II?
#1
Jeg havde fingrene i en Yacht-Master og kom til at tænke på at man måske kunne få monteret den lækre røde sekund-viser i mit GMT-Master II...

Nogen der ved om det kan lade sig gøre, og hvad det evt ville koste?

-Det er altså denne sekund-viser

İmage

der skal monteres i dette ur:

İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#2
En dygtig urmand burde nok kunne male en gmt master sekundviser rød uden at ødelægge fyldningen vil jeg mene. Jeg har set håndmalede sekundvisere efter samme princip være vellykkede, og så kan du jo gemme den gamle?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#3
Ja, men jeg ville egentlig hellere have en orginal yacht-master viser i, så er man jo sikker på at malingen holder og har den høje Rolex-standard.

Nogen der ved hvad den koster og hvad eksempelvis klarlund skal have for at montere sådan én?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#4
[Ændret] Se nedenstående
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#5
Paintbrush er jo en god ting:

İmage
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#6
phrede Skrev:Ja, men jeg ville egentlig hellere have en orginal yacht-master viser i, så er man jo sikker på at malingen holder og har den høje Rolex-standard.

Nogen der ved hvad den koster og hvad eksempelvis klarlund skal have for at montere sådan én?
Næh ikke jeg . men er Yacht masteren ikke med større diameter og dermed større sekundviser - og dertil: At maling på en sekund viser ikke skulle holde lyder ret specielt , men - nå jeg burde ikke blande mig i Rolex diskutioner Icon_redface
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#7
om at du ikke får Klarlund til at montere en rød viser på dit ur.
Det vil ingen AD gøre.
Svar
#8
Nå, vil de ikke det? Hvorfor ikke da? Gu' ve' om man ikke blot kan bestille en yacht-master sekund-viser og så få den monteret et andet sted så? Nogle bud på hvem der kunne gøre det i København?
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
#9
Hej

Det kræver jo at du har serienummeret på Yacht Masteren, da du ellers ikke vil kunne bestille en sekundviser til den.

De kræver at man har uret fysisk.

Mvh.
Svar
#10
Ahaaa... Nå, men så kan jeg sikkert låne min kammerats ur... men det er da noget mere omstændigt end jeg havde troet... så kan det da godt være at man skal få den originale malet i stedet...
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)