07-11-2008, 09:43 PM
Nogle der har erfaringer dernede. Vil gerne have en "Sumo" men 21.jewel har den kun i blå og vil helst have den i sort. Skal til G.C i næste måned og har tidligere set ure til gode priser !! Skal jeg vente ?
|
Køb af ure på Gran Canaria
|
|
07-11-2008, 09:43 PM
Nogle der har erfaringer dernede. Vil gerne have en "Sumo" men 21.jewel har den kun i blå og vil helst have den i sort. Skal til G.C i næste måned og har tidligere set ure til gode priser !! Skal jeg vente ?
08-11-2008, 12:26 AM
Jeg vil gerne have den i blå også, men har den i sort
GC priser kender jeg intet til. En ting ved jeg dog: Seiko Sumo er den bedste value for money i sin prisklasse ! Go for it
De venligste hilsner, John
11-11-2008, 10:30 PM
Jeg venter med at handle til jeg har været dernede og tjekke priser ud.
Så vender jeg tilbage !
11-11-2008, 10:30 PM
Jeg venter med at handle til jeg har været dernede og tjekke priser ud.
Så vender jeg tilbage !
12-11-2008, 12:05 PM
Du kan også prøve <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.seiyajapan.com">www.seiyajapan.com</a><!-- w --> som også er en good guy, han ser i hvert fald ud til at have den sorte model.
Se under "Divers Watch" Prisen ved jeg ikke om er god/dårlig? Thomas
11-12-2008, 11:05 PM
Hjemme igen. Ingen prospex ure i de butikker hvor jeg var. Generalt var der dog gode priser på de fleste ure,særligt Omega og Oris var der gode priser. Købte ikke noget da der ikke var det det "helt rigtige". Det var først da jeg kom hjem
11-12-2008, 11:08 PM
Mester Skrev:Hjemme igen. Ingen prospex ure i de butikker hvor jeg var. Generalt var der dog gode priser på de fleste ure,særligt Omega og Oris var der gode priser. Købte ikke noget da der ikke var det det "helt rigtige". Det var først da jeg kom hjem Hvad købte du herhjemme? Havde de slet ikke Oris TT1?
11-12-2008, 11:50 PM
De havde kun de nye modeller med bølgerne i skiven og de blanke horn. Kan bedre li den gamle model og den skulle gerne komme med posten en af de nærmeste dage. Du nåede jo lige at sælge din.
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|