Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Tempsto Skrev:Det bedste er vel hvis jeg kunne tillære mig den færdighed det er at skifte mellem sine ure 
Det er der masser af tråde om her. Og i al beskedenhed (hmmm

), så kan du jo få et eksempel her [url]"http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=7500">http://www.urforum.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=7500[/url]
/Bjørn.
•
Svar: 41
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
watchfreak2003 Skrev:Du har allerede besluttet dig – så bare af sted
……. Men hvis jeg var dig ville sælge IWC’en, tømme sparregrisen og få overstået det GMT trip
GMT’en kan du sælge igen efter et par måneder når du indser at intet kan vippe dit SD 16600 af pinden.
Jeg har langt fra prøvet alle sports klokker fra Rolex, men i hvert fald alle dem der har haft min interesse, og ingen andre har givet mig så stor en ”kvalitetsfornemmelse” på armen som Sea-Dweller. IMHO er SD den ultimative no-nonsens dykker klokke.
Ja, jeg har vist bestemt mig

Jeg havde bare ikke regnet med at jeg skulle til at have mere end ét Rolex, men det læner jeg mig mere og mere op ad. Har kigget på TZ, som du citerede fra, og fandt indlæg fra andre med samme overvejelser. Mange argumenterer godt for at beholde SD'en.

Desuden var jeg i Helsingborg i går og kom forbi en Rolexforhandler der havde en DeepSea. Jeg havde ikke set den IRL før og troede ikke det var sådan en stor klump!! SD'en blev bare endnu smukkere af en sammenligning og er helt sikkert en keeper. Særligt når der ikke findes en direkte afløser. Jeg vil ikke tro det er samme type der ville vælge SD som SDDS.
De havde ingen GMT hjemme, men urmageren havde da en på armen jeg kunne se på
Mht. at sælge IWC'en så er det nok egentlig bare dovenskab at jeg ikke har fået den solgt. Har også en iPhone i skuffen der har ligget der i et par måneder. Burde vel tage mig sammen til at sælge ud af de stumper der ikke længere bliver brugt. Måske sparegrisen ikke blev helt så slank hvis jeg gjorde det.
Takker for jeres inputs
•