Hvad gør man...
Ja, hvad gør man når der på mailen tikker et tilbud ind om at købe bla. disse 2 ure?

Slår til?? Næppe, prisen!!!

Men sjovt at få tilbuddet alligevel! Icon_e_biggrin

Nogen der kan komme med et bud på hvad urene bør koste?

Fremstår Speedmasteren originalt, syntes der er noget mærkeligt ved den, er det viserne???

2998-2

İmage

Bullhead

İmage
Svar
Pjat med dig ....

Du trænger da til at prøve sådan en Bullhead!

Jeg er ikke den rigtige til at bedømme en Speedmaster, så det overlader jeg til mere kompetente skribenter!

vh Baun
Svar
Speedy Skrev:J

Fremstår Speedmasteren originalt, syntes der er noget mærkeligt ved den, er det viserne???

2998-2

İmage

Endnu ikke den store ekspert - se bare f.eks at jeg ikke ved hvad 2 står for 2998 - heller ikke umiddelbart hos Omega's a journey through time - finder jeg den med 2 - men
2998 i alle fald: Time og minut synes ser OK ud - er de lidt for tykke - jeg tror det er billedet - og faconen og fyldningen er OK
Sekundviseren er fra en lidt senere ref 145.02 og 03 fra ca 1963 mener jeg (den som er generelt kendt fra 321) - på 2998 var det en lang streg uden lysmasse i spidsen - pileformet

Jeg tror også subdial viserne er skiftede de skulle være alpha altså tykkere pileformede mener jeg

Jeg har svært ved at se kassens form - det er næsten som om den har de der blanke sideflader som kom 1963 ca, og ikke de gamle horn som gik lige ned, men det kan være skygger - det tror jeg det, det er nok ikke så kraftigt det der ekstra knæk??

Nå her kommer så forhåbentlig nogen af de rigtige speedmaster experter ind og hjælper wannabeeen Icon_rolleyes

Bullhead: Kan jeg heller ikke, men ser ud til at være i flot flot stand
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Hej Benny,

bullhead'en kan komme op på 70-80k i pån stand, og det ser den ud til at være.

Jeg synes at du skal købe det. Icon_cool

Speedyen har forkerte visere på subdials.
Icon_+1
Svar
Skal vi så købe den Bullhead tilsammen - 4 mand, så kan vi skiftes til at bruge/opbevare den!

vh Baun
Svar
Baun Skrev:Skal vi så købe den Bullhead tilsammen - 4 mand, så kan vi skiftes til at bruge/opbevare den!

vh Baun

Okay, hvis I er 4 der lægger 20K hver så kan vi godt splitte den i 5 anparter og have den 1 måned af gangen hver. Icon_cool

Det er ihvertfald ikke et ur man lige køber ved at have set et enkelt billede, selvom prisen er knap så høj som Darko skriver. Så der kan være et ok køb hvis den er i god stand!

Enig i at visere på subdials på Speedyen ikke er de rigtige, men det ser man ofte.
Svar
øøøh...hvad får dig til at tro at den ikke skal koste 70k ????

Icon_question Icon_question
Icon_+1
Svar
Loncar Skrev:øøøh...hvad får dig til at tro at den ikke skal koste 70k ????

Icon_question Icon_question

Jamen det er da fordi sælger ikke forlanger 70k Icon_exclaim Icon_exclaim

Icon_e_wink Icon_e_wink
Svar
hmm. good point. Men jeg HAR set det til 15k$ Icon_exclaim

Så slå til og lav mønt på det!
Icon_+1
Svar
Speedy Skrev:
Baun Skrev:Skal vi så købe den Bullhead tilsammen - 4 mand, så kan vi skiftes til at bruge/opbevare den!

vh Baun

Okay, hvis I er 4 der lægger 20K hver så kan vi godt splitte den i 5 anparter og have den 1 måned af gangen hver. Icon_cool

Det er ihvertfald ikke et ur man lige køber ved at have set et enkelt billede, selvom prisen er knap så høj som Darko skriver. Så der kan være et ok køb hvis den er i god stand!

Enig i at visere på subdials på Speedyen ikke er de rigtige, men det ser man ofte.
Sekundvisren er da også en senere?? Den skulle være en lige pil uden lysmasse eller?
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)