Svar: 12
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
tak rådene, Jo det er 15 år at det skal ligge, så jeg vil lægge det i boksen, men det bliver ikke lige nu, jeg skal lige have kigget på den nye Deepsea, når der findes en i en af butikkerne. Ved i om der ventetid på den i Odense, eller er det bare alle der vil købe hos Klarlund, og af den grund har en lang venteliste?
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg vil aldrig lade et ur der ikke skal bruges servicere, det er spild af penge, jeg er selv ejer af et Breitling Navitimer fra 1964 der stadig har sit første service tilgode, og jeg vil med vilje ikke servicere det, for så er det ikke rørt i værket før, for når et ur ikke bruges har det heller ikke brug for service før det bliver taget i brug.
MVH Peter
•
Svar: 1,193
Tråde: 48
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Grunden til, at jeg anbefalede en eventuel servicering halvvejs, var, at jeg ikke ville udelukke mulgheden for lidt brug fra tid til anden. I stedet for blot at lade det ligge i boksen, kunne man hive det frem en måned eller to hvert andet år - og føle at man fik "nyt" ur.
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
•