29-08-2008, 08:00 PM
Hvis du hader quartz ure - SÅ LÆS IKKE VIDERE ! Er du derimod til lidt af hvert inden for ure, så læs trygt nedenstående.
Jeg har længe søgt et ur med både chrono og alarm, som kunne gøre sig til hverdagsbrug. Fandt hurtigt ud af, at hvis jeg skulle kunne købe uret for pædagog-penge, så måtte jeg gå quartz vejen. Her er det så, mit Seiko Flightmaster (SNA411P1)
Rodet, tænkte jeg ved første øjekast, men det er faktisk let at aflæse tiden, ligesom den gule sekundviser er let aflæselig.

Skruekrone og skruepushers er bl.a. medvirkende til 200m vandtæthed.

Kvalitetslænke i stil med Monster lænkerne: Three fold med lås, og sammen afkortningsprincip.

God lume - anderledes stil end på Seikos divere
Jeg har længe søgt et ur med både chrono og alarm, som kunne gøre sig til hverdagsbrug. Fandt hurtigt ud af, at hvis jeg skulle kunne købe uret for pædagog-penge, så måtte jeg gå quartz vejen. Her er det så, mit Seiko Flightmaster (SNA411P1)
Rodet, tænkte jeg ved første øjekast, men det er faktisk let at aflæse tiden, ligesom den gule sekundviser er let aflæselig.

Skruekrone og skruepushers er bl.a. medvirkende til 200m vandtæthed.

Kvalitetslænke i stil med Monster lænkerne: Three fold med lås, og sammen afkortningsprincip.

God lume - anderledes stil end på Seikos divere
De venligste hilsner, John

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)