Hvad er det ??
Var til privat sammenkomst i weekenden og mødte en mand med et Tudor på armen og han spottede min Seamaster 120 -og vi faldt hurtig i snak.

Og blablabla - så nævner han om jeg kender formanden for dansk horologisk selskab. Næ det gjorde jeg ikke. Og sikkert pga. indtagelse af en ikke uvæsentlig mængde øl - huskede jeg søndag eftermiddag - da jeg stod op hvad ham formanden hed.

Formanden skulle iøvrigt være 81 år gammel -med en uforskammet stor samling ure...

Har så googl'et det og her er resultatet:

Dansk horologisk Selskab
Formand: Niels Petersen
Højstrupvej 11
2920 Vanløse
Tlf./fax 38 74 44 55

Er der nogen der ved hvad det selskab laver og er I alle med i det fine selskab.???

hilsen d.loncar
Icon_+1
Svar
Nix - jeg er i alle fald ikke. Jeg mener bestemt det i hovedsagen er klokker - standure - gamle lommeure osv., så jeg tror ikke de ved så meget om sports Rolex f.eks. men jeg er ikke 100% sikker
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Nix - jeg er i alle fald ikke. Jeg mener bestemt det i hovedsagen er klokker - standure - gamle lommeure osv., så jeg tror ikke de ved så meget om sports Rolex f.eks. men jeg er ikke 100% sikker
vh

Jeg mener også det er sådan. Jeg blev engang inviteret med, til et møde, af min gamle urmager mentor. Men det nåede aldrig at blive til noget. Desværre, da jeg er meget interesseret i netop sådanne emner... ud fra et urmager synspunkt!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)