Seamaster
#1
Hva skal sådan et koste.
Det er fra 95 og har fået service i 08.

İmage
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#2
Købt i udlandet max 7 kilo. Købt herhjemme 8-9 kilo.
Svar
#3
Nopanic Skrev:Hva skal sådan et koste.
Det er fra 95 og har fået service i 08.

Nicolai, du skulle have købt min, den gik for 8,5k og var fra 2005...... Men jeg vil også sige 6500-8000 kr. alt efter stand, boks og papir.....
Svar
#4
Jamen jeg når jo knap nok af se mig om så har du jo solgt ud Icon_e_biggrin
Men der er papire og box med dette ur.
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
#5
Jeg har haft flere af disse ure komplet med det hele og fra 1997-2007. De er lette og sælge og jeg har solgt dem for 8,5-9 k.

Du får svært ved at finde dem til 7 k. De koster typisk 1.100-1.300 euro internationalt (EU), med mindre vi taler privathandel og ebay. 7 k er vist kun i USA, men dem kan man jo ikke rigtig sammenligne med pga moms og told.

/Mads
Svar
#6
Mads Gjødesen Skrev:Du får svært ved at finde dem til 7 k. De koster typisk 1.100-1.300 euro internationalt (EU), med mindre vi taler privathandel og ebay. 7 k er vist kun i USA, men dem kan man jo ikke rigtig sammenligne med pga moms og told.

/Mads

Det kan nu sagtens lade sig gøre. De kommer af og til op på tz-uk.com's salgsforum til £700-750. Den sidste derinde (som var i flot stand og med én ekstra sprit ny bezel) blev solgt til £680, det er 6500 kr. I USA (ebay.com) finder du dem ned til omkring 1000 USD. med lidt held. Men så kommer der ganske rigtig både told og moms på, hvilket "ødelægger" den gode handel.
Svar
#7
DonWerner Skrev:
Mads Gjødesen Skrev:Du får svært ved at finde dem til 7 k. De koster typisk 1.100-1.300 euro internationalt (EU), med mindre vi taler privathandel og ebay. 7 k er vist kun i USA, men dem kan man jo ikke rigtig sammenligne med pga moms og told.

/Mads

Det kan nu sagtens lade sig gøre. De kommer af og til op på tz-uk.com's salgsforum til £700-750. Den sidste derinde (som var i flot stand og med én ekstra sprit ny bezel) blev solgt til £680, det er 6500 kr. I USA (ebay.com) finder du dem ned til omkring 1000 USD. med lidt held. Men så kommer der ganske rigtig både told og moms på, hvilket "ødelægger" den gode handel.

Så er der jo også, som jeg skrev, tale om private handler, hvor man tager en lille chance. Men ja de fås for 7 k men disse handler er forbundet med en mindre risiko. Om man så er villig til at løbe den er en personlig vurdering.

/Mads
Svar
#8
8 K...

god pris for begge parter synes jeg!

vh Baun
Svar
#9
Hvis du kan få det til en god pris synes jeg du skal slå til. Det ligner en tritium skive, hvilket gør den en anelse mere interessant i mine øjne. Til gengæld må du muligvis "nøjes" med et caliber 1109 værk, fremfor 1120
Svar
#10
Faldt lige over dette

http://vintageure.dk/desktopmodules/SIPr...=p_default

Det kan jo slet ikk betale sig at købe et brugt til 8000 når dette kun koster 9000.
Hva forskellen på dette ur og det jeg har kig på ?
Er det quartz modellen ?
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)