Hvad får man for 110 kr
jeg ved godt det er et dameur
men 110 kr er ikke mange penge
İmage
İmage

İmage

er der nogle som kender lidt til det??
Svar
Næh - ser forgyldt ud (stål bagside så vidt jeg kan se - og ligner batteri/quarts
Prisen er vel helt OK - men det var vel en tynd kommentar - ud fra et lidt tyndt billede.
Remmen: fin original på-loddet omega logo ser det ud til - vel 10-12 mm ved spændet max?

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
det skulle være med håndoptræk

Kort beskrivelse:: Omega De ville, damearmbåndsur, delvist forgyldt urkasse og spænde, original Omega læderrem, håndoptræk, fungerende 19X19 mm
Svar
Det virker som om det er mekaqnisk med den bagkasse der stikker ud. Designet minder meget om JFK uret som man har lavet reproduction af i år.
Svar
Columbo Skrev:Det virker som om det er mekanisk med den bagkasse der stikker ud. Designet minder meget om JFK uret som man har lavet reproduction af i år.
Så bliver det da lidt spændende om det er reproduktion eller fra tiden??
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Jeg synes det ser flot ud til de penge - det kan en sød pige da kun blive glad for - også selvom det ikke er så stort som moderne ure - det er jo heller ikke et helt lille smykkeur!

Det springene punkt er selvfølgelig om der skal ofres penge på det - men 800 kr kan det vel nok tåle at få oveni hatten - stadig et fint ur til under 1 K.

vh baun
Svar
Reproduktion. Den er i deres nye kunde katalog.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)