En god ferie blev lige lidt bedre....
Så skete det omsider, efter lang tids søgen fandt jeg endeligt et PAM 112 – mit første rigtige ur. Icon_e_biggrin Havde jo forsøgt Klarlund men ventelisten var lang og når det skal være, skal det jo være. Da ferien alligevel gik sydover så forsøgte jeg lykken i urenes højborg i Geneve og heldet var sku med mig – og der var bid ved Chronometrie Kunz.

De havde lige fået et med hjem og jeg fik det endda til en ganske fornuftig pris, slap med 21.400 kr. imod den danske listepris på 25.500 kr.

Så kan varmt anbefale at give dem et kald, rigtig flinke og ganske fornuftig service (oplysninger findes på Panerai´s hjemmeside).....

De venligste sommerhilsner.
Svar
Stort tillykke Icon_e_biggrin
Svar
Ja tillykke med uret. Icon_e_biggrin

Da jeg spurgte Klarlund for ca. 1 måned siden var der ca. 30 på venteliste en en PAM 112 ... så ingen chancer for impuls køb via dem i DK pt
Svar
Haha, ja og jev ved at de får 2-3 stk... Om året!! Så man skal nok vente lang tid på sin 112
Svar
Tillykke. Bær det med godt helbred.

Også et godt valg. 112 i j serie blev også mit første pam. Er vild med at det er klart det mest simple Panerai. Og prisen er helt sikkert godkendt. I 2010 er det sikkert tæt på se 30k.

Brug det hver dag til alt slags arbejde så det kan få lidt patina og kampridser.
Svar
Når jeg er på jagt efter et Panerai, kontakter jeg Wempe i Berlin - deres leverancer er langt større end Klarlunds, prisen på uret er en smule bedre i Berlin, ligesom det for en fynbo som mig er langt billigere at tage et smut til Berlin end til KBH !!!

Henrik
Svar
Henrik Andersen Skrev:Når jeg er på jagt efter et Panerai, kontakter jeg Wempe i Berlin - deres leverancer er langt større end Klarlunds, prisen på uret er en smule bedre i Berlin, ligesom det for en fynbo som mig er langt billigere at tage et smut til Berlin end til KBH !!!

Henrik

Wempe må være en ret stor forhandler. Et par af mine brugte ure er oprindeligt købt hos dem......
Svar
Tukjær Skrev:Wempe må være en ret stor forhandler. Et par af mine brugte ure er oprindeligt købt hos dem......
Meget stor - besøg ham helt roligt - ligger i flere tyske byer - om du vil - lidt deres Klarlund i overstørrelse
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Tukjær Skrev:Wempe må være en ret stor forhandler. Et par af mine brugte ure er oprindeligt købt hos dem......
Meget stor - besøg ham helt roligt - ligger i flere tyske byer - om du vil - lidt deres Klarlund i overstørrelse
vh

Jeg er ikke sikker på at mit "skole" tysk rækker til at købe ure i Tyskland.... Men de taler vel også Engelsk? (ligegyldigt, jeg skal jo ikke købe flere nye ure Icon_e_confused)
Svar
Tukjær Skrev:Jeg er ikke sikker på at mit "skole" tysk rækker til at købe ure i Tyskland.... Men de taler vel også Engelsk? (ligegyldigt, jeg skal jo ikke købe flere nye ure Icon_e_confused)
Ja det gør de givet - men tænk lige på at man jo også kan gå i zoologisk have uden at hensigten er at købe en elefant med hjem Icon_e_biggrin
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)