speedmaster
#51
Stakkels Yojimbo, der sådan får lavet flot stykke arbejde på uret, og så bliver det stakkels ur taget grundigt under behandling.
Omega har lavet det arbejde, som de er de eneste, der kan. Sammenligningsgrundlaget er indsat nedenstående.

İmage

Til trods for, at jeg netop har lavet noget lignende - og fået sat ny skive på min Flightmaster, vil jeg tillade mig at bemærke:
- Problematikken er kendt, og genkendt fra snart sagt alle nettets Omega fora
- Det virker som om Omega siger, "Når et ur forlader vort værksted efter reparation, skal det se ud som nyt"

Jeg må give "puristerne" ret - uret fremtræder noget fersk og historieløst efter renoveringen.
Det er fremragende, at de udskiftede dele er bevaret, og således dokumenterer urets historie.

Tillykke med at uret endeligt er kommet hjem.

Med venlig hilsen - Geodoc
İmage
Svar
#52
Hej Geodoc

Tak for de pæne ord. Jeg er helt enig med dig. Uret er som nyt nu. Jeg synes også at det er utrolig vigtigt, at have de udskiftede dele. De hører med til uret, og giver mulighed for at modificere det ferske look.


Med venlig hilsen

Yojimbo
Svar
#53
Uanset hvad man måtte mene om restaurereingen hos Omega, tror jeg ikke nogen er uenig i at det er et ualmindeligt lækkert ur du har der.
Tillykke med det.
Svar
#54
Jeg vil gerne høre om der er nogen som ved, hvor det ur er nu? Jeg ved godt at det er en gammel tråd. Det blev solgt kort tid efter af mywatch.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)