speedmaster
#11
Hej

Superlækker Pre moon Speedmaster, og et ur jeg nænsomt kan restaurere til original stand, det skal kun have nyt glas, og et sådant samlerobjekt må absolut ikke poleres, kun nænsomt pudses i hånden, så patinanen forbliver intakt.

MVH Peter
Svar
#12
Hej Peter. Det kunne være at du lige skulle se det en dag. Hvad koster det cirka, at få det "up and running"?

MVH

Morten
Svar
#13
peter Skrev:Hej

Superlækker Pre moon Speedmaster, og et ur jeg nænsomt kan restaurere til original stand, det skal kun have nyt glas, og et sådant samlerobjekt må absolut ikke poleres, kun nænsomt pudses i hånden, så patinanen forbliver intakt.

MVH Peter
Nå der kan man se - jeg kendte ikke til det med at polere er maskine og pudse er i hånden - men helt enig. Beezlet er godt gennembanket - Hvis det var mig og jeg ville gå med uret - ville jeg godt have det pænere - kan man få original - eller hvad (og så er det jo slet ikke mig - men af interesse)
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
Jeg er helt enig med Peter vedr. patina. Ja, beezlet er godt gennembanket, men synes ikke at det skal skiftes. Smider lige to billeder på, af den originale lænke.
Svar
#15
İmage
Svar
#16
İmage
Svar
#17
Det er da et kanonlækkert vintage ur, godt at du har styr på hvad du vil med det.

Håber du lægger lidt billeder ind når det er blevet fixet lidt op.

Thomas
Svar
#18
Lækkert, lækkert!

Om du vælger Peter, Bo eller Jørgen er hip som hap - men der er ikke mange urmagere i landet, der har kompetencerne til at håndtere sådan en lækkerbisken.

For ALT i verden så gør det klart, at uret ikke skal poleres. Lev med de skrammer, der er. Skift glas og bezel - that's it. Så har du et smukt, smukt patineret Speedmaster af den eftertragtede slags.

# Stefan
"Cultural diversity is as necessary for humankind as biodiversity is for nature!"
Svar
#19
Tak for Jeres indlæg. Gad vide hvad uret kostede dengang Icon_question
Svar
#20
Lækkert ur, tror også at det er en 105.003 pre moon.
Jeg leder selv efter en pre moon, men det er ikke
bare lige Icon_e_sad
Så tillykke med det og pas godt på det.
Vh Dennis
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)